Oilstainlab HF-11: Ένα extreme supercar με 1.200 ίππους και ανθρακονημάτινο σασί

Η αμερικανική Oilstainlab παρουσίασε την τελική μορφή του HF-11, με boxer κινητήρα των 5,0 λίτρων και των 12.000 σ.α.λ.

Η Oilstainlab από την Καλιφόρνια αποκάλυψε την έκδοση προ-παραγωγής του HF-11, ενός νέου supercar που υπόσχεται extreme επιδόσεις και κατασκευή με αγωνιστικά πρότυπα. Το αυτοκίνητο εμφανίστηκε σε ένα νέο χρώμα με την ονομασία «Negroni Orange», μια ιδιαίτερα φωτεινή πορτοκαλί απόχρωση που συνδέεται με το τελικό στάδιο του σχεδιασμού.

Το HF-11 θα παραχθεί τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό όσο και με θερμικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η έκδοση με ηλεκτροκίνηση αναμένεται να έχει αυτονομία που εξαρτάται από μια μπαταρία 80 kWh, απόδοση 800 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων – κάτι σπάνιο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το βάρος δεν θα ξεπερνά τα 953 κιλά.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η θερμική έκδοση, με έναν boxer εξακύλινδρο κινητήρα στο κέντρο, ο οποίος προέρχεται από αγωνιστικές εφαρμογές. Θα διατίθεται σε δύο εκδοχές: 4,6 και 5,0 λίτρων. Η βασική εκδοχή θα αποδίδει 600 ίππους, ενώ η κορυφαία θα φτάνει τους 1.200 ίππους, με κόφτη στις 12.000 σ.α.λ., επιλογή για χειροκίνητο 6άρι ή σειριακό 7άρι κιβώτιο, και μπλοκέ διαφορικό.

Όλα τα HF-11 είναι πισωκίνητα και στοχεύουν σε επιτάχυνση 0-96 χλμ./ώρα (0-60 μίλια/ώρα) σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Στο σασί συναντάμε αγωνιστική διάταξη ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και εσωτερικά τοποθετημένα αμορτισέρ της Öhlins, ενώ τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 394 χιλιοστών μπροστά και τετραπίστονες με 390 χιλιοστά πίσω.

Η κατασκευή του ανθρακονημάτινου μονοκόκ πλαισίου γίνεται από την Crawford Composites στη Βόρεια Καρολίνα, εταιρεία με εμπειρία σε LMP, IndyCar και Formula αυτοκίνητα. Το αμάξωμα διακρίνεται για τον έντονα αεροδυναμικό σχεδιασμό του, με εκτεθειμένο κινητήρα, μεγάλους διαχύτες, σπόιλερ και αεροδυναμικά βοηθήματα. Η εταιρεία στοχεύει σε παραγόμενη κάθετη δύναμη 589 κιλών στις 241 χλμ./ώρα (150 μίλια/ώρα).

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι μινιμαλιστική και προσανατολισμένη στη λειτουργικότητα. Η είσοδος γίνεται μέσω μιας «Le Mans» πόρτας που ανοίγει προς τα πάνω, ενώ η καμπίνα διαθέτει πέντε αναλογικά όργανα, ψηφιακή οθόνη, κάμερα οπισθοπορείας και πολλές επιφάνειες από ανθρακονήματα.

Η παραγωγή θα περιοριστεί μόλις σε 25 μονάδες, με αρχική τιμή από 1,85 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή περίπου 1,73 εκατομμύρια ευρώ. Όπως προτείνει και η ίδια η εταιρεία, το «Negroni Orange» μάλλον θα γίνει η πιο δημοφιλής επιλογή.

Exit mobile version