Το Hyundai Ioniq 6 N των 650 ίππων δεν αστειεύεται καθόλου

Η Hyundai αποκαλύπτει την πιο δυναμική εκδοχή της Ioniq 6, με 650 ίππους, τετρακίνηση και στόχο να προσφέρει μια πιο ακριβή και εξελιγμένη οδηγική εμπειρία σε σχέση με την Ioniq 5 N.

Το Ioniq 6 N είναι το δεύτερο εξηλεκτρισμένο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς N και παρουσιάστηκε επίσημα στο Goodwood Festival of Speed.

Πρόκειται για ένα τετράθυρο fastback μήκους 4.935 χιλιοστών, πλάτους 1.940 χιλιοστών και ύψους 1.495 χιλιοστών. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.965 χιλιοστά, εξασφαλίζοντας σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένη συμπεριφορά.

Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων: 226 ίπποι για τον εμπρός και 383 ίπποι για τον πίσω, με συνδυαστική απόδοση 609 ίππων.

Όταν ενεργοποιηθεί η λειτουργία «N Grin Boost», η συνολική ισχύς αυξάνεται στους 650 ίππους, με 238 ίππους από τον εμπρός άξονα και 412 ίππους από τον πίσω.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, με ενεργοποιημένο το σύστημα εκκίνησης «N Launch Control», ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 257 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 84,0 kWh, ενώ διαθέτει ειδική λειτουργία «N Battery» για βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας.

Σε φορτιστή ισχύος 350 kW, η φόρτιση από 10% έως 80% διαρκεί περίπου 18 λεπτά υπό ιδανικές συνθήκες, χάρη και στο εξελιγμένο θερμικό σύστημα που προθερμαίνει την μπαταρία ανάλογα με τη χρήση (drag, sprint, endurance).

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 400 χιλιοστών εμπρός και μονόπιστονες με 360 χιλιοστά πίσω. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας φτάνει έως και 0,6 G, με 0,35 G από το ABS.

Η αεροδυναμική απόδοση ενισχύεται με αεροδυναμικά βοηθήματα και μεγάλο πίσω σπόιλερ, διατηρώντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,27.

Το Ioniq 6 N εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Pirelli P-Zero 5 διαστάσεων 275/35R20 με σήμανση HN, τοποθετημένα σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Περιλαμβάνονται επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα κατανομής ροπής με 11 επίπεδα ρύθμισης εμπρός-πίσω.

Η οδήγηση μπορεί να προσαρμοστεί μέσα από μια σειρά προγραμμάτων, όπως τα N Drift Optimizer (με ρυθμίσεις για έλεγχο γωνίας και πλαγιολίσθησης), N Pedal για ταχύτερη είσοδο στις στροφές, N e-Shift για αίσθηση αλλαγών ταχυτήτων και N Active Sound+ για ηχητική ενίσχυση.

Επιπλέον, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ορίσει πιέσεις ελαστικών μέσω του TPMS Custom Mode και να παρακολουθεί χρόνους γύρου με τη βοήθεια του N Track Manager.

Το εσωτερικό συνδυάζει μαύρες επενδύσεις με μπλε λεπτομέρειες «Performance Blue», ενώ εξωτερικά διατίθενται επιλογές χρωμάτων όπως τα Performance Blue Pearl, Abyss Black Pearl, Serenity White Pearl, Nocturne Gray (μεταλλικό και ματ), καθώς και το Gravity Gold Matte.

Η παραγωγή ξεκινά τον Σεπτέμβριο για την κορεατική αγορά, με τις πρώτες ευρωπαϊκές παραδόσεις να αναμένονται αργότερα μέσα στο έτος. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο η Hyundai δηλώνει ότι επιθυμεί να είναι πιο προσιτή από την Ioniq 5 N, η οποία κοστίζει περίπου 76.000 ευρώ.

The All-New IONIQ 6 N Specifications

Motor output

High-voltage battery

Dimensions

Tires

Braking system

Drag Coefficient

0 – 100 kph

Top speed

Projected driving range

Exterior colors

Interior color

Performance Features

Exit mobile version