Πώς οι υγροί ιμάντες χρονισμού έγιναν βραχνάς για τη Stellantis

Το ζήτημα με τους ιμάντες χρονισμού τύπου «λουτρού» έπληξε κυρίως τη Stellantis, όμως η ίδια τεχνολογία είχε υιοθετηθεί νωρίτερα και από τις Ford και Volkswagen. Τι πήγε στραβά και γιατί το πρόβλημα ήταν πιο έντονο. Η ιδέα πίσω από τους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech ήταν εξαρχής καλοσχεδιασμένη και με πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης. Ωστόσο, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πώς οι υγροί ιμάντες χρονισμού έγιναν βραχνάς για τη Stellantis.