Πώς οι υγροί ιμάντες χρονισμού έγιναν βραχνάς για τη Stellantis
Το ζήτημα με τους ιμάντες χρονισμού τύπου «λουτρού» έπληξε κυρίως τη Stellantis, όμως η ίδια τεχνολογία είχε υιοθετηθεί νωρίτερα και από τις Ford και Volkswagen. Τι πήγε στραβά και γιατί το πρόβλημα ήταν πιο έντονο. Η ιδέα πίσω από τους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech ήταν εξαρχής καλοσχεδιασμένη και με πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης. Ωστόσο, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πώς οι υγροί ιμάντες χρονισμού έγιναν βραχνάς για τη Stellantis.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί