Η BMW σχεδιάζει σκληροτράχηλο SUV για να ανταγωνιστεί τη Mercedes G-Class

Με την κωδική ονομασία G74, το νέο μοντέλο θα βασιστεί σε μία εκδοχή της πλατφόρμας της X5 και αναμένεται το 2029.

Η BMW ετοιμάζει την είσοδό της στην κατηγορία των πολυτελών εκτός δρόμου SUV, με ένα νέο project που στοχεύει κατευθείαν στην εμβληματική Mercedes G-Class.

Το νέο 4×4, που αναπτύσσεται υπό την κωδική ονομασία G74, θα βασιστεί σε τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας της X5 και θα παραχθεί στο εργοστάσιο της μάρκας στο Greer της Νότιας Καρολίνας, με το λανσάρισμα να τοποθετείται στο δεύτερο εξάμηνο του 2029.

Πρόκειται για την πρώτη νέα ονομασία μοντέλου της BMW μετά την παρουσίαση της XM το 2023, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της σε μια αγορά που σήμερα κυριαρχείται από την Mercedes και την Land Rover. Με δεδομένο ότι η μέση τιμή της G-Class ξεπερνά τα 208.000 δολάρια (περίπου 191.000 ευρώ), η BMW βλέπει χώρο για ένα ανταγωνιστικό premium off-roader.

Η εμπειρία της εταιρείας από την X5 και τα M μοντέλα υψηλών επιδόσεων ενισχύει την αξιοπιστία των εκτός δρόμου φιλοδοξιών της. Το πακέτο xOffroad της X5 περιλαμβάνει ανάρτηση για δύσβατα τερέν, πίσω μπλοκέ διαφορικό, προστασία κάτω μέρους, μπάρες οροφής και εξειδικευμένα προγράμματα για βράχια, άμμο και χιόνι – στοιχεία που προϊδεάζουν για τις δυνατότητες της G74.

Η πρόκληση για την BMW δεν θα είναι μόνο μηχανολογική αλλά και σχεδιαστική, καθώς η G-Class έχει χτίσει ισχυρή ταυτότητα γύρω από τον αναγνωρίσιμο, κλασικό της χαρακτήρα. Η μάρκα καλείται να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ παραδοσιακής αισθητικής, πραγματικών off-road ικανοτήτων και πολυτελούς προφίλ.

Πιθανότατα θα διατηρηθεί μία βενζινοκίνητη έκδοση, ώστε να αποφευχθούν περιορισμοί και καθυστερήσεις που αντιμετωπίζει η επερχόμενη ηλεκτρική G-Class, όπως μεγάλες λίστες αναμονής και υψηλά ποσοστά μίσθωσης.

Με αυτές τις προδιαγραφές, η G74 θα επιχειρήσει να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο για τη BMW στα high-end off-road SUV, προσπαθώντας να κερδίσει αναγνώριση σε ένα απαιτητικό και ιδιαίτερα προσοδοφόρο κομμάτι της αγοράς.

Exit mobile version