Το νέο DS 7 έρχεται το 2026 αποκλειστικά ως ηλεκτρικό SUV

Η DS ετοιμάζει το επόμενο βήμα της στην ηλεκτροκίνηση με τη δεύτερη γενιά του DS 7, που θα κυκλοφορήσει το 2026 αποκλειστικά ως ηλεκτρικό SUV, επιχειρώντας να ενισχύσει την παρουσία της σε μια ιδιαίτερα απαιτητική premium κατηγορία.

Η DS ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του DS 7, με στόχο την πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση για το μεσαίο SUV της, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis και δεν προβλέπεται -τουλάχιστον αρχικά- να διατεθεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η μετάβαση αυτή δικαιολογείται εν μέρει απ το γεγονός ότι η DS είδε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη να μειώνονται κατά 22% μέσα στο 2024, γεγονός που επιταχύνει την ανάγκη για ανανέωση της γκάμας.

Σύμφωνα με τον Ξαβιέ Πεζό, επικεφαλής της φίρμας, το νέο DS 7 θα είναι η τρίτη σημαντική πρεμιέρα μετά τα Nº8 και Nº4, ως μέρος μιας στρατηγικής που στοχεύει λιγότερο στους όγκους και περισσότερο στην ενίσχυση της premium ταυτότητας.

Σχεδιαστικά, το SUV φαίνεται να αντλεί έντονη επιρροή από το Nº8 concept, με χαρακτηριστικά όπως η επίπεδη μάσκα, η ενιαία φωτιστική υπογραφή και το πιο τονισμένο «ρύγχος». Το αμάξωμα θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά, κάτι που το φέρνει απέναντι σε μελλοντικούς ανταγωνιστές όπως η επόμενη BMW iX3 και η εξηλεκτρισμένη Mercedes GLC.

Σε επίπεδο συστημάτων κίνησης, το νέο DS 7 θα προσφέρεται με τρεις εκδόσεις ισχύος και δύο επιλογές μπαταρίας:

Οι επιδόσεις αυτές τοποθετούν το DS 7 ψηλά στην κατηγορία των μεσαίων premium SUV, τουλάχιστον σε όρους αυτονομίας, ενώ διατηρούνται οι γνωστές αξίες της DS στον τομέα της άνεσης και του σχεδιασμού.

Παρότι η STLA Medium μπορεί να υποστηρίξει και θερμικές εκδόσεις, οι άνθρωποι της DS ξεκαθαρίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα άμεσα πλάνα. Με δεδομένο όμως ότι η φίρμα έχει αποσυρθεί από αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η ανάγκη για μεγαλύτερη εμπορική ευελιξία στο μέλλον παραμένει ανοιχτό ενδεχόμενο.

Η μετάβαση στην εξηλεκτρισμένη εποχή φέρνει νέα δεδομένα για τη γαλλική μάρκα, η οποία καλείται να αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει την premium ταυτότητα της μέσα σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου ανταγωνισμού και απαιτήσεων από τους καταναλωτές.

Exit mobile version