Νέο Kia Stonic: Φρεσκάρισμα με ηλεκτρικό look

Το μικρότερο crossover της Kia απέκτησε ανανεωμένη εμφάνιση και σύγχρονο εσωτερικό, με στιλ εμπνευσμένο από τα ηλεκτρικά μοντέλα της φίρμας.

Το Stonic πορεύεται στην αγορά από το 2017 και συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο συμπαγείς προτάσεις στην κατηγορία των B-SUV. Η δεύτερη ανανέωσή του -μετά τη διακριτική πρώτη του 2020- φέρνει πιο έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα, με σαφείς αναφορές στα ηλεκτρικά μοντέλα της Kia, αλλά και εκσυγχρονισμένο ταμπλό με νέες τεχνολογίες.

Εξωτερικά, οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος. Τα φώτα έχουν νέα σχεδίαση με στοιχεία LED, η μάσκα έχει περιοριστεί σε μέγεθος και ο προφυλακτήρας είναι εντελώς επανασχεδιασμένος. Στην έκδοση GT-Line, το Stonic αποκτά πιο τονισμένες εισαγωγές αέρα και ένα προστατευτικό τύπου «ποδιάς» σε αλουμινένιο φινίρισμα.

Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί φωτιστικό σώμα LED σε σχήμα C, ενώ ο προφυλακτήρας είναι επίσης νέος. Έχουν προστεθεί δύο νέες αποχρώσεις -οι Adventurous Green και Yacht Blue- και οι ζάντες αλουμινίου είναι νέας σχεδίασης, με διάμετρο 16 ή 17 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.

Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 65 χιλιοστά, φτάνοντας πλέον τα 4.165 χιλιοστά, διατηρώντας ωστόσο το μικρό αποτύπωμά του στην κατηγορία.

Στο εσωτερικό, η αλλαγή είναι πιο ουσιαστική. Το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και περιλαμβάνει δύο οθόνες 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, αντίστοιχης λογικής με όσα έχουμε δει στα μεγαλύτερα μοντέλα της Kia.

Οι φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό έχουν καταργηθεί και οι σχετικές ρυθμίσεις γίνονται πλέον από την κεντρική οθόνη. Επιπλέον, υπάρχουν φωτισμός περιβάλλοντος, νέες θύρες USB-C και ασύρματη φόρτιση για smartphone. Ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 352 λίτρα.

Σε επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης, το Stonic εξοπλίζεται πλέον με αναβαθμισμένα συστήματα, όπως το Smart Cruise Control με βάση το σύστημα πλοήγησης, το Highway Driving Assist και το Blind-Spot Collision Avoidance Assist με ειδοποίηση κατά την έξοδο από το αυτοκίνητο.

Η ανανεωμένη έκδοση συνεχίζει να βασίζεται στην πλατφόρμα του πλέον καταργημένου Rio. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης T-GDI τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, σε δύο -με ή χωρίς mild hybrid σύστημα-εκδόσεις: 100 ή 115 ίππων. Πάντοτε, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή αυτόματου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Η διάθεση του ανανεωμένου Stonic στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες.

Exit mobile version