Δύο μοναδικά Mini JCW που αψηφούν τους κανόνες

Το Mini συνεργάζεται με τη Deus Ex Machina και παρουσιάζει δύο εκδόσεις με αγωνιστικό και surf χαρακτήρα, που δίνουν έμφαση στο στυλ και όχι στις επιδόσεις.

Η Mini ένωσε τις δυνάμεις της με τη Deus Ex Machina για να δημιουργήσει δύο πρωτότυπα μοντέλα βασισμένα στις κορυφαίες εκδόσεις John Cooper Works. Πρόκειται για τα «Machina» και «Skeg», δύο τρίθυρα hatchback με ξεχωριστό σχεδιασμό και χειροποίητες λεπτομέρειες, χωρίς καμία πρόθεση να φτάσουν μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το ένα κινείται με θερμικό κινητήρα, ενώ το άλλο είναι πλήρως ηλεκτρικό, ενώ και τα δύο όμως αποφεύγουν τη σοβαροφάνεια και δοκιμάζουν διαφορετικές ερμηνείες του τι σημαίνει «σπορ Mini».

Το «Machina» βασίζεται στο νέο JCW με κινητήρα εσωτερικής καύσης και αντλεί την έμπνευσή του από την πίστα. Το αμάξωμα διαμορφώνεται με έντονες επεμβάσεις: εμπρός φτερά με έντονες προεκτάσεις, φωτιστικά σώματα με LED λωρίδες αντί για τα συνηθισμένα γραφικά, ειδική μάσκα, πίσω πτέρυγα τύπου Can-Am και μεγαλύτερο διαχύτη.

Το εσωτερικό είναι λιτό, με μπάκετ καθίσματα και ζώνες πέντε σημείων, τιμόνι τριών ακτίνων, μεταλλικά πατάκια στο δάπεδο και εμφανές roll cage. Υπάρχει και χειρόφρενο με υδραυλικό μηχανισμό, ενώ οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα έχουν πάρει τη θέση του στρογγυλού infotainment, για πιο άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες.

Από την άλλη πλευρά, το εξηλεκτρισμένο «Skeg» επιλέγει έναν πιο χαλαρό, παραλιακό χαρακτήρα, με γραφικά σε ασημί, μαύρο και κίτρινο χρώμα και εμφανή πάνελ από ακατέργαστο υαλονήμα (fiberglass), που θυμίζουν σανίδες του σερφ.

Τα φτερά έχουν και εδώ έντονες προεκτάσεις, κατασκευασμένες από ημιδιαφανές υαλονήμα, μειώνοντας το βάρος του αυτοκινήτου κατά περίπου 15%. Η εμπρός μάσκα είναι κλειστή και φωτιζόμενη, ενώ πίσω υπάρχει ένας ογκώδης διαχύτης και μια ιδιαίτερα ψηλή αεροτομή με την ονομασία «Flex Tip Surf Spoiler».

Στο εσωτερικό του Skeg βρίσκουμε επίσης μπάκετ καθίσματα με επένδυση από νεοπρένιο, ιμάντες αντί για χειρολαβές στις πόρτες και ειδικά στηρίγματα για στολές κατάδυσης. Πάνω στην οροφή, μια σανίδα σερφ δένεται με δύο έντονους κίτρινους ιμάντες, ορατούς και εξωτερικά, ενισχύοντας τον θεματικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν αλλαγές. Το Machina εξοπλίζεται με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων της Mini, απόδοσης 231 ίππων και 380 Nm ροπής. Το Skeg, με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, φτάνει τους 258 ίππους και τα 350 Nm. Κανένα από τα δύο δεν έχει δεχτεί βελτιώσεις σε πλαίσιο ή απόδοση, κάτι που υποδηλώνει ότι οι επεμβάσεις επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εικόνα.

Τα δύο αυτά πρωτότυπα δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για να παρουσιαστούν στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, όπου θα κάνει πρεμιέρα και η νέα σειρά ένδυσης Mini x Deus Ex Machina. Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα, τα ρούχα θα διατεθούν προς πώληση μέσω του δικτύου της Deus Ex Machina από τις 8 Σεπτεμβρίου.

Exit mobile version