Η Bugatti έχει ήδη καλύψει την παραγωγή της για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με τη ζήτηση για την Tourbillon να ξεπερνά κάθε προηγούμενο.
Η αγορά των supercars χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, αλλά και από υψηλό ρίσκο. Ωστόσο, η Bugatti φαίνεται να έχει εξασφαλίσει την παρουσία της στην κορυφή για αρκετά χρόνια ακόμη, καθώς όλα τα αυτοκίνητα που μπορεί να παραγάγει μέχρι το 2029 έχουν ήδη πουληθεί.
Κάτι που επιτρέπει στη μάρκα να σχεδιάζει με μακροπρόθεσμη στρατηγική και σιγουριά, όπως ανέφερε ο Frank Heyl, επικεφαλής σχεδίασης της Bugatti.
Η παραγωγή του εξειδικευμένου track-only μοντέλου Bolide πλησιάζει προς το τέλος της, ενώ η γραμμή παραγωγής της νέας Tourbillon έχει ήδη ξεκινήσει, με την πλήρη της δυναμικότητα να έχει καλυφθεί για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Η Tourbillon δεν είναι απλώς ένα ακόμη υπεραυτοκίνητο. Συνδυάζει έναν V16 κινητήρα 8,4 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 1.800 ίππους. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 2,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τιμή εκκίνησης φτάνει τα 3,7 εκατ. ευρώ.
Για όσους δεν πρόλαβαν να καταθέσουν παραγγελία, η αναμονή θα είναι μακρά. Η επόμενη ευκαιρία απόκτησης ενός νέου μοντέλου Bugatti αναμένεται να έρθει μετά το 2029, όταν η μάρκα σχεδιάζει να παρουσιάσει τον διάδοχο της Tourbillon.
Μέχρι τότε, η Tourbillon θα αποτελεί σημείο αναφοράς τόσο για την τεχνολογία όσο και για το πώς ορίζεται η ταχύτητα και η πολυτέλεια στο ανώτατο επίπεδο.
