Ο Max Verstappen κέρδισε με άνεση το GP Ιταλίας, σε αυτό που αποδείχθηκε ο ταχύτερος αγώνας στην ιστορία της Formula 1, με τον Lando Norris να τερματίζει δεύτερος, μετά από εσωτερική αναδιάταξη στη McLaren.
Ο Max Verstappen σημείωσε άλλη μια επιβλητική νίκη στο Grand Prix της Ιταλίας, διατηρώντας τον έλεγχο από νωρίς και χτίζοντας σταδιακά διαφορά έναντι του Lando Norris, ο οποίος είχε προηγουμένως προηγηθεί του Ολλανδού μετά από προσωρινή αλλαγή θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα.
Ο Norris είχε εκκινήσει δυναμικά και πίεσε τον poleman Verstappen στην πρώτη στροφή, με την McLaren να θεωρεί πως ο οδηγός της πιέστηκε προς το γρασίδι. Ο Verstappen, που διατήρησε την εσωτερική γραμμή, έκοψε το σικέιν και έδωσε τελικά τη θέση του στον Norris στον επόμενο γύρο.
Verstappen round the outside 💪
Unbelievable battling at the front as the Dutchman retakes the lead! 🍿#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/hREmJQcsy0— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Ο Ολλανδός ωστόσο δεν άργησε να πάρει ξανά το προβάδισμα, εκμεταλλευόμενος το DRS στον τέταρτο γύρο. Από εκεί και πέρα, άρχισε να απομακρύνεται, με σταθερό ρυθμό, από τη McLaren του Norris, ο οποίος σταδιακά βγήκε εκτός της κρίσιμης ζώνης του ενός δευτερολέπτου. Στους επόμενους 30 γύρους ο Verstappen αύξησε τη διαφορά του στα 6 δευτερόλεπτα, την οποία και συντήρησε με σχετική άνεση.
Η στρατηγική της Red Bull αποδείχθηκε αποτελεσματική, με μία στάση στον 37ο γύρο, όπου ο Verstappen πέρασε από μεσαία σε σκληρά ελαστικά. Η McLaren προσπάθησε να τραβήξει τη στρατηγική με στόχο ενδεχόμενο αυτοκίνητο ασφαλείας και να ολοκληρώσει τον αγώνα με μαλακά ελαστικά. Ο Norris έδωσε προτεραιότητα στον Oscar Piastri για αλλαγή στον 45ο γύρο, αλλά το δικό του πιτ στοπ, έναν γύρο μετά, αποδείχθηκε αργό, με αποτέλεσμα να βρεθεί πίσω από τον Αυστραλό.
Η McLaren επανέφερε τις θέσεις, αναφέροντας στον Piastri μέσω ραδιοεπικοινωνίας τον περσινό αγώνα στη Βουδαπέστη ως παράδειγμα, και εκείνος συμμορφώθηκε μετά από μικρή αντίσταση. Η καθυστέρηση αυτή ωστόσο είχε επιτρέψει στον Verstappen να αυξήσει κι άλλο τη διαφορά του, την οποία έφτασε στα 19,2 δευτερόλεπτα μέχρι την καρό σημαία.
"Fantastico! Well done, mate"
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Max and GP celebrate over the radio 📻#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/BfwmH5iVqA
Ο Norris και ο Piastri συμπλήρωσαν το βάθρο, αφήνοντας τέταρτο τον Charles Leclerc, ο οποίος είχε διατηρήσει την τέταρτη θέση στην εκκίνηση. Αν και πέρασε προσωρινά τον Piastri, ο οδηγός της Ferrari βρέθηκε ξανά πίσω από τον Αυστραλό στον έκτο γύρο.
Πέμπτος τερμάτισε ο George Russell μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος ανέκαμψε από ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση, λόγω παράβασης υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας στο Ζάντβορτ.
Ο Alex Albon διαχειρίστηκε καλά τη στρατηγική του και πήρε την έβδομη θέση, ενώ ο Gabriel Bortoleto ανέβηκε όγδοος, καθώς ο Andrea Kimi Antonelli τιμωρήθηκε με πέντε δευτερόλεπτα για ασταθή οδήγηση.
Ο Isack Hadjar έκλεισε τη δεκάδα, μπροστά από τον Carlos Sainz, ο οποίος είχε επαφή με τον Ollie Bearman στη στροφή 4, χωρίς όμως να εγκαταλείψουν κανένας από τους δύο.
Παρακάτω η κατάταξη στη Μόντσα. Επόμενο Grand Prix την μεθεπόμενη Κυριακή, στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν (21 Σεπτεμβρίου, ώρα 14:00). Δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα.
