Η πιο ισχυρή και τεχνολογικά προηγμένη 911 Turbo S που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα ενσωματώνει για πρώτη φορά υβριδική τεχνολογία, δύο ηλεκτρικά τούρμπο και ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πλαισίου.
Η Porsche εξελίσσει διαρκώς την 911, διατηρώντας τον χαρακτήρα και την ταυτότητά της, ακόμη και όταν την οδηγεί σε νέες τεχνολογικές περιοχές. Μετά την παρουσίαση της υβριδικής GTS, τώρα ήρθε η ώρα για τη μεγάλη στιγμή της 911 Turbo S, η οποία εισέρχεται στην εποχή της εξηλεκτρισμένης απόδοσης με συνολική ισχύ 711 ίππων.
Το νούμερο δεν είναι τυχαίο: παραπέμπει ευθέως στον τηλεφωνικό κωδικό της Στουτγάρδης (0711), σε μια χιουμοριστική αλλά χαρακτηριστική κίνηση των μηχανικών της Porsche.
Πίσω από αυτόν τον συμβολισμό, κρύβεται μια εντυπωσιακή τεχνολογική υλοποίηση. Ο κινητήρας των 3.600 κυβικών εκατοστών παραμένει εξακύλινδρος boxer, αλλά πλέον υποστηρίζεται από μια σειρά υβριδικών στοιχείων.
Η μπαταρία 1,9 kWh (τεχνολογίας LFP) αποτελείται από 216 κυλινδρικά στοιχεία και τροφοδοτεί τόσο τον ηλεκτροκινητήρα των 60 kW εντός του κιβωτίου PDK όσο και τα δύο ηλεκτρικά τούρμπο.
Κάθε πλευρά του κινητήρα διαθέτει το δικό της E-Turbo, το οποίο όχι μόνο συμπιέζει τον αέρα, αλλά και ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια, με 14 kW ανά μονάδα.
Οι διαφορές με την υβριδική GTS είναι σημαντικές, παρότι μοιράζονται βασικά στοιχεία. Στην Turbo S, οι τούρμπο είναι μικρότεροι σε διάμετρο σε σχέση με της GTS, αλλά σημαντικά μεγαλύτεροι από εκείνους της προηγούμενης Turbo S.
Αυτό επιτρέπει ταχύτερη απόκριση και βελτιωμένη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ροπή των 800 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς των 711 ίππων αποδίδεται μεταξύ 6.500 και 7.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα του συνόλου: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα 322 χλμ./ώρα.
Ακόμη πιο εντυπωσιακός είναι ο χρόνος των 7:03.92 που πέτυχε ο οδηγός εξέλιξης Jörg Bergmeister στη Nordschleife του Nürburgring – 14 δευτερόλεπτα ταχύτερος από την προηγούμενη γενιά, παρά την αύξηση του βάρους κατά 85 κιλά. Το συνολικό βάρος με οδηγό και γεμάτο ρεζερβουάρ ανέρχεται σε 1.710 κιλά.
Η διαχείριση αυτής της απόδοσης απαιτεί εξίσου προηγμένα φρένα. Η Porsche τοποθετεί στάνταρ κεραμικά φρένα PCCB, με τους μεγαλύτερους δίσκους που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε 911 – 420 χιλιοστά μπροστά και 410 χιλιοστά πίσω.
Τα ελαστικά είναι επίσης φαρδύτερα, με τα πίσω να έχουν διαστάσεις 325/30 σε ζάντες 21 ιντσών, ενώ μπροστά παραμένουν στα 255/35 R20.
Στην αεροδυναμική, η νέα Turbo S ενσωματώνει ενεργά βοηθήματα, όπως μεταβλητό εμπρός splitter, διαχύτη, αεροτομή που αναπτύσσεται και μεταβάλλει γωνία και νέες κάθετες γρίλιες κάτω από τα φώτα, οι οποίες ανοίγουν ή κλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης.
Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας λίγο κάτω από το 0,30. Σε καταστάσεις βροχής, το σύστημα Wet Mode κλείνει τις εμπρός γρίλιες για να προστατεύσει τα φρένα από υγρασία και να διατηρηθεί η απόδοσή τους.
Το σύστημα 400V χρησιμοποιείται επίσης για τη λειτουργία της τελευταίας γενιάς του Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), το οποίο ελέγχει ενεργά την κατανομή της πίεσης στις αντιστρεπτικές ράβδους, περιορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Η προαιρετική ανύψωση του εμπρός άξονα λειτουργεί πλέον πιο γρήγορα, χάρη στο υψηλό τάσης κύκλωμα.
Οπτικά, η 911 Turbo S ξεχωρίζει από το φαρδύτερο αμάξωμα, τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα πίσω από τις πόρτες και τις λεπτομέρειες στην αποκλειστική απόχρωση Turbonit, η οποία τονίζει τα σήματα, τις απολήξεις της εξάτμισης και τις λωρίδες των παραθύρων. Το σύστημα εξάτμισης είναι τιτανίου με δύο διαφορετικές σχεδιαστικές επιλογές για τις απολήξεις.
Στο εσωτερικό, συνεχίζεται η ίδια αισθητική με επενδύσεις από ανθρακόνημα με χρυσές ίνες νεοδυμίου, σκοτεινό ουρανό και χρωματιστές λεπτομέρειες στην απόχρωση Turbonit. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στάνταρ PASM, Sport Chrono, HD-Matrix LED προβολείς και τιμόνι με προγράμματα οδήγησης.
Η Porsche παραδίδει το αυτοκίνητο χωρίς πίσω καθίσματα, αλλά αυτά μπορούν να προστεθούν χωρίς επιπλέον κόστος. Υπάρχει επίσης δυνατότητα για καθίσματα τύπου bucket από ανθρακόνημα, καθώς και για επιπλέον εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως οροφή, καλύμματα καθρεφτών και υαλοκαθαριστήρες.
Στην ελληνική αγορά, η τιμή για την Porsche 911 Turbo S Coupe των 711 ίππων ξεκινά από τις 343.150 ευρώ, ενώ για την Cabrio έκδοση απαιτούνται 360.900 ευρώ. Παρά την υψηλή τιμή, η έκδοση προσφέρει πλήρη εξοπλισμό και απόδοση που κινείται ανάμεσα στην τεχνολογία της Formula 1 και τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στις αρχές του 2026.
Από πλευράς στρατηγικής, η Porsche αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει στο μέλλον και μια απλή έκδοση Turbo χωρίς το «S». Προς το παρόν όμως, η 992.2 Turbo S αποτελεί την κορυφή της γκάμας και ένα σαφές δείγμα του πώς μπορεί να συνυπάρξει η υβριδική τεχνολογία με τον παραδοσιακό χαρακτήρα της 911.
2026-porsche-911-turbo-s (24)
2026-porsche-911-turbo-s (23)
2026-porsche-911-turbo-s (22)
2026-porsche-911-turbo-s (21)
2026-porsche-911-turbo-s (20)
2026-porsche-911-turbo-s (19)
2026-porsche-911-turbo-s (18)
2026-porsche-911-turbo-s (17)
2026-porsche-911-turbo-s (16)
2026-porsche-911-turbo-s (15)
2026-porsche-911-turbo-s (14)
2026-porsche-911-turbo-s (13)
2026-porsche-911-turbo-s (12)
2026-porsche-911-turbo-s (11)
2026-porsche-911-turbo-s (10)
2026-porsche-911-turbo-s (9)
2026-porsche-911-turbo-s (8)
2026-porsche-911-turbo-s (7)
2026-porsche-911-turbo-s (6)
2026-porsche-911-turbo-s (5)
2026-porsche-911-turbo-s (4)
2026-porsche-911-turbo-s (3)
2026-porsche-911-turbo-s (2)
2026-porsche-911-turbo-s (1)
2026-porsche-911-turbo-s
