Η BMW παρουσίασε στη Φρανκφούρτη τη νέα γενιά του iX3, το πρώτο ηλεκτρικό SUV που εξελίσσει τη φιλοσοφία της «Neue Klasse» και σηματοδοτεί έναν ριζικό επαναπροσδιορισμό σε σχεδίαση, τεχνολογία και βιωσιμότητα.
Το νέο μοντέλο δεν αποτελεί απλή ανανέωση αλλά ένα ολοκληρωτικά νέο κεφάλαιο για τη μάρκα, με στόχο να βάλει τη BMW σε θέση πρωτοπορίας στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών.
Η νέα iX3 διατηρεί μόνο το όνομα από την προηγούμενη γενιά, καθώς όλα τα υπόλοιπα έχουν ανασχεδιαστεί. Με μήκος 4,78 μέτρων, πλάτος 1,90 μ. και ύψος 1,64 μ., το αμάξωμα έχει μεγαλώσει αισθητά, προσφέροντας περισσότερη άνεση και πρακτικότητα.
Το μεταξόνιο των 2,90 μέτρων συμβάλλει σε καλύτερη κατανομή χώρων, ενώ οι ζάντες φτάνουν έως και τις 22 ίντσες, τονίζοντας τον πιο δυναμικό χαρακτήρα.
Το αμάξωμα ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της BMW, με λεπτή μάσκα που παραπέμπει σε κλασικά στοιχεία της μάρκας, χωρίς περιττά χρωμιωμένα διακοσμητικά και με πλήρως LED φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τη νέα υπογραφή ημέρας.
Στο εσωτερικό, η αλλαγή είναι ακόμη πιο ριζική. Η νέα αρχιτεκτονική «Panoramic iDrive» αντικαθιστά το παραδοσιακό ταμπλό με μια επιφάνεια προβολής 110 εκατοστών στο κάτω άκρο του παρμπρίζ, που χωρίζεται σε τρεις ζώνες πληροφόρησης και λειτουργεί σε συνδυασμό με την κεντρική οθόνη αφής 17,9 ιντσών.
Ο οδηγός έχει μπροστά του μόνο ένα τιμόνι με δύο κάθετες ακτίνες και ενσωματωμένα «Shy Tech» χειριστήρια, τα οποία ενεργοποιούνται μόνο όταν απαιτείται. Οι επενδύσεις είναι κατασκευασμένες από ανακυκλωμένα υλικά –από πλαστικά μπουκάλια και δίχτυα– ενώ η αίσθηση φωτεινότητας ενισχύεται από τις ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις.
Οι χώροι έχουν βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν γενναιόδωρο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι, χάρη στη διαφορετική τοποθέτηση της μπαταρίας που δεν σηκώνει υπερβολικά τα καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 520 λίτρα, αυξάνεται σε 1.750 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων σε διάταξη 40:20:40, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 2.000 κιλά.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, η BMW εισάγει τέσσερις υπερυπολογιστές («superbrains»), που ελέγχουν το σύνολο των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Από το κεντρικό «Heat of Joy» για τον έλεγχο της δυναμικής κίνησης, μέχρι τα συστήματα υποβοηθούμενης οδήγησης και τα infotainment, όλα λειτουργούν με αμεσότητα και χωρίς καθυστερήσεις. Η iX3 διαθέτει και το Autobahn Assistant, που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους με αυτόματη αλλαγή λωρίδας όταν ο οδηγός κοιτάξει τον εξωτερικό καθρέφτη.
Η έκδοση iX3 50 xDrive αποδίδει 470 ίππους και 645 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 108 kWh υπόσχεται έως 805 χιλιόμετρα αυτονομίας WLTP, ενώ χάρη στην τεχνολογία 800 Volt μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 400 kW. Έτσι, σε 10 λεπτά μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια για 372 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση από το 10% στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 21 λεπτά.
Η παραγωγή του μοντέλου θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της BMW στο Debrecen της Ουγγαρίας, το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Στη Γερμανία, η τιμή εκκίνησης για την iX3 50 xDrive έχει οριστεί στα 68.900 ευρώ, ενώ αργότερα θα προστεθεί μια βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, σε τιμή κοντά στις 60.000 ευρώ.
all new bmw ix3 2026 (1)
all new bmw ix3 2026 (2)
all new bmw ix3 2026 (3)
all new bmw ix3 2026 (4)
all new bmw ix3 2026 (5)
all new bmw ix3 2026 (6)
all new bmw ix3 2026 (7)
all new bmw ix3 2026 (8)
all new bmw ix3 2026 (9)
all new bmw ix3 2026 (10)
all new bmw ix3 2026 (11)
all new bmw ix3 2026 (12)
all new bmw ix3 2026 (13)
all new bmw ix3 2026 (14)
all new bmw ix3 2026 (15)
all new bmw ix3 2026 (16)
all new bmw ix3 2026 (17)
all new bmw ix3 2026 (18)
all new bmw ix3 2026 (19)
all new bmw ix3 2026 (21)
all new bmw ix3 2026 (22)
all new bmw ix3 2026 (23)
all new bmw ix3 2026 (24)
all new bmw ix3 2026 (25)
all new bmw ix3 2026 (26)
all new bmw ix3 2026 (20)
