Η Suzuki αλλάζει το λογότυπό της μετά από δύο δεκαετίες

Η Suzuki παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στo Japan Mobility Show. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή στο σήμα της από το 2003.

Το γνωστό «S» διατηρεί τη χαρακτηριστική του μορφή, όμως πλέον εμφανίζεται σε flat σχεδίαση, με ματ ασημί βαφή υψηλής που αντικαθιστά το παραδοσιακό, γυαλιστερό χρώμιο. Η επιλογή αυτή μειώνει την περιβαλλοντική επιβάρυνση της παραγωγής και ενισχύει τη σύγχρονη εικόνα της φίρμας.

Το παλιό λογότυπο της Suzuki

Όπως δήλωσε ο Toshihiro Suzuki, Representative Director και President της εταιρείας, το νέο έμβλημα εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της μάρκας να εξελίσσει προϊόντα με βάση τις ανάγκες των πελατών, αλλά και την αποφασιστικότητά της να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Το νέο λογότυπο της Suzuki

Η εφαρμογή του νέου λογότυπου θα ξεκινήσει από τα πρωτότυπα που θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Ιαπωνίας και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά στα μοντέλα παραγωγής.

Για τους αγοραστές δεν θα υπάρξει κάποια πρακτική αλλαγή, καθώς πρόκειται για ένα καθαρά οπτικό στοιχείο που ανανεώνει την εικόνα της Suzuki και την εναρμονίζει με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές και σχεδιαστικές τάσεις.

Με αυτή την κίνηση, η Suzuki ακολουθεί την κατεύθυνση και άλλων κατασκευαστριών που επαναπροσδιορίζουν την εταιρική τους ταυτότητα, συνδέοντάς την με τις νέες απαιτήσεις βιωσιμότητας.

Exit mobile version