Dacia: Ανανέωση σε βάθος για Dacia Sandero, Stepway, Jogger και Spring

Τα Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Spring αποκτούν νέα σχεδιαστική ταυτότητα, σύγχρονα εσωτερικά, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και -για πρώτη φορά- υβριδική τεχνολογία 155 ίππων. Στην Ελλάδα από τις αρχές 2026.

Η Dacia προχώρησε σε μια συνολική ανανέωση τεσσάρων βασικών μοντέλων της -των Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Spring- με στόχο τη διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας περισσότερη τεχνολογία, καλύτερη ποιότητα και πιο σύγχρονες επιλογές κινητήρων, χωρίς να αλλοιώνεται ο προσιτός χαρακτήρας της.

Dacia Sandero & Sandero Stepway 2026

Ξεκινώντας από τα Sandero και Sandero Stepway, η εξωτερική εμφάνιση των μοντέλων φρεσκάρεται με νέα LED φώτα ημέρας σε σχήμα ανεστραμμένου «Τ», ανασχεδιασμένη μάσκα και προφυλακτήρες, καθώς και νέα πίσω φώτα με μοτίβο pixel.

Στην περίπτωση του Stepway, ξεχωρίζουν οι ματ μαύρες λεπτομέρειες και τα προστατευτικά από το υλικό Starkle, που περιέχει 20% ανακυκλωμένο πλαστικό και παραμένει «άβαφτο» για λόγους αντοχής και βιωσιμότητας.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική γραμμή με περισσότερα μαλακά υλικά και νέα υφάσματα για καθίσματα και πάνελ, ενώ έχει γίνει και εργονομική αναβάθμιση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.

Η οθόνη αφής φτάνει έως και τις 10,1 ίντσες, προσφέροντας ασύρματη συνδεσιμότητα με smartphone, σύστημα πλοήγησης και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ υποστηρίζεται και ασύρματη φόρτιση. Παράλληλα, διατίθεται το σύστημα YouClip για την εύκολη τοποθέτηση εξαρτημάτων.

Στους κινητήρες, το Stepway αποκτά για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένη έκδοση Hybrid 155, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό  βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων (109 ίππων) με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,4 kWh, προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες.

Παράλληλα, διαθέσιμος είναι ο νέος Eco-G 120 (1.2 λίτρα, 120 ίπποι) με υγραέριο και αυξημένη αυτονομία έως και 1.590 χιλιόμετρα, χάρη στον μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.

Επίσης, παραμένουν στην γκάμα οι κινητήρες TCe 100 και TCe 110, ενώ για τις πιο προσιτές εκδόσεις υπάρχει ακόμη ο SCe 65.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο ασφαλείας, με στάνταρ αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης, αναγνώριση κόπωσης και -προαιρετικά- σύστημα κάμερας περιμετρικής όρασης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και αυτόματη εναλλαγή φώτων.

Χρήσιμη προσθήκη είναι το κουμπί «My Safety», που δίνει άμεση πρόσβαση στις προσωπικές ρυθμίσεις των συστημάτων υποβοήθησης.

Dacia Jogger 2026

Ανάλογες αλλαγές ακολουθεί και το επταθέσιο Jogger, που ανανεώνεται σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά με τα ίδια αισθητικά στοιχεία και αναβαθμισμένα υλικά.

Ο βασικός κινητήρας είναι πλέον ο Hybrid 155 που αντικαθιστά τον Hybrid 140, προσφέροντας έως και 80% ηλεκτρική κίνηση εντός πόλης και μειωμένη κατανάλωση.

Διαθέσιμος παραμένει και ο Eco-G 120, με το LPG ρεζερβουάρ να φτάνει τα 48,8 λίτρα και συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το Jogger προσφέρει επίσης περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας, με έως και 10,1 ιντσών οθόνη, νέο πίνακα οργάνων και προηγμένες λειτουργίες πλοήγησης, ενώ το YouClip σύστημα κάνει ευκολότερη την καθημερινή χρήση του χώρου.

Το Driving Pack με κάμερα 360°, φώτα αυτόματης εναλλαγής και επαναδιπλούμενους καθρέπτες διατίθεται στην έκδοση Journey, ενώ οι εκδόσεις Extreme και Journey περιλαμβάνουν στάνταρ ασύρματη φόρτιση κινητού.

Dacia Spring 2026

Τέλος, το αμιγώς ηλεκτρικό Spring εξελίσσεται ουσιαστικά για το 2026. Η νέα έκδοση βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, αλλά φέρνει δύο ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες -70 και 100 ίππων- με τις αντίστοιχες εκδόσεις να ονομάζονται Spring 70 και Spring 100.

Η έκδοση των 100 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα, προσφέροντας επιδόσεις που σπάνια συναντώνται σε αυτή την κατηγορία.

Η μπαταρία LFP είναι πλέον 24,3 kWh, τοποθετημένη στο πάτωμα για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η αυτονομία παραμένει στα 225 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ με τον προαιρετικό φορτιστή των 40 kW, η φόρτιση από 20% έως 80% διαρκεί μόλις 29 λεπτά.

Το σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση και τα φρένα έχουν επίσης επαναρυθμιστεί, βελτιώνοντας την αίσθηση οδήγησης.

Ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα
 Νέο SpringΠροηγούμενο Spring
Spring 1006,9 δλ. 
Spring 7010,3 δλ. 
Spring 65 14,0 δλ.
Spring 45 26.2 δλ.

Με τις συγκεκριμένες ανανεώσεις, η Dacia ενισχύει τη θέση της ως μία από τις πιο προσιτές αλλά και πλέον σύγχρονες επιλογές για όσους αναζητούν οικονομικά, ασφαλή και τεχνολογικά επαρκή αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες.


Dacia Sandero & Sandero Stepway


Dacia Jogger


Dacia Spring

Exit mobile version