Με τρεις αγώνες να απομένουν, ο Max Verstappen πλησιάζει απειλητικά τους Piastri και Norris στη βαθμολογία, σε ένα Grand Prix Μεξικού που προμηνύεται κρίσιμο για την έκβαση του πρωταθλήματος.
Η φετινή σεζόν της Formula 1 έχει φτάσει στην τελική ευθεία, και ο αγώνας στο Autódromo Hermanos Rodríguez αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της μάχης για τον τίτλο. Μετά από τέσσερις αγώνες όπου συγκέντρωσε 101 βαθμούς, ο Max Verstappen βρίσκεται πλέον μόλις 40 βαθμούς πίσω από τους Oscar Piastri και Lando Norris, οι οποίοι ηγούνται της βαθμολογίας με τις McLaren.
Ο ρυθμός της Red Bull έχει ανακάμψει σημαντικά, ενώ τόσο η Ferrari όσο και η Mercedes καταφέρνουν συχνά να αφαιρούν πολύτιμους βαθμούς από τη McLaren, η οποία δείχνει να χάνει έδαφος.
Ο αγώνας στην πίστα του Μεξικού αναδεικνύεται σε κομβικό σημείο, καθώς πρόκειται για μία από τις πιο απαιτητικές διαδρομές του πρωταθλήματος, κυρίως λόγω του υψομέτρου των 2.285 μέτρων, που επηρεάζει την απόδοση των μονοθεσίων σε αεροδυναμική, ψύξη και ισχύ.
Η διαδρομή των 4,304 χιλιομέτρων χαρακτηρίζεται από τον συνδυασμό γρήγορων και τεχνικών στροφών, αλλά και από την εντυπωσιακή ευθεία των 1,3 χιλιομέτρων, όπου τα μονοθέσια αγγίζουν τα 362 χλμ./ώρα.
Παρά το χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού φορτίου, εξαιτίας της αραιής ατμόσφαιρας, οι ομάδες χρησιμοποιούν ρυθμίσεις κάθετης δύναμης ανάλογες με αυτές του Μονακό, κάτι που επιτρέπει τις υψηλές τελικές ταχύτητες τύπου Monza.
Οι ιδιαίτερες συνθήκες καθιστούν κρίσιμη τη δουλειά των μηχανικών, τόσο σε επίπεδο ρυθμίσεων όσο και στη διαχείριση θερμοκρασιών.
Η ψύξη κινητήρα, μπαταριών και φρένων είναι πάντα πρόκληση στο Μεξικό, με τις ομάδες να προσθέτουν συχνά επιπλέον ανοίγματα στα καλύμματα των μονοθεσίων για να αποφύγουν απρόοπτα.
Η Pirelli συνεχίζει με τη στρατηγική δοκιμών εναλλακτικών γομών, φέρνοντας τις C2, C4 και C5, με την ελπίδα να δημιουργηθεί περισσότερη στρατηγική ποικιλία στον αγώνα.
Όπως και στο Grand Prix των ΗΠΑ, το σενάριο ενός pit-stop με τις δύο μαλακότερες γόμες είναι πιθανό, αν ο σκληρός C2 αποδειχθεί και πάλι αναποτελεσματικός σε απόδοση.
Στο FP1, αρκετοί οδηγοί των βασικών ομάδων θα απουσιάσουν για να δώσουν θέση σε νέους: μεταξύ άλλων, εκτός θα μείνουν οι Verstappen, Hamilton, Norris και Russell, με την πρώτη περίοδο δοκιμών να χρησιμοποιείται από τις ομάδες για την υποχρεωτική συμμετοχή junior οδηγών.
Η McLaren φαίνεται να είναι το μονοθέσιο που ταιριάζει περισσότερο στο μεξικανικό layout, ωστόσο η πρόσφατη φόρμα του Verstappen και η πρόοδος της Red Bull σε ισορροπία και set-up, τον καθιστούν ξανά το φαβορί. Αντίθετα, η Ferrari και η Mercedes ενδέχεται να δυσκολευτούν λόγω της τάσης υπερθέρμανσης των ελαστικών τους.
Αξιοσημείωτο είναι πως η Haas, μετά το νέο πακέτο αναβάθμισης στο Όστιν, αναζητά καλύτερη αξιοποίηση στην πίστα του Μεξικού, ενώ η Williams έχει δείξει σταθερή πρόοδο και ενδεχομένως να απειλήσει τις πρώτες θέσεις αν παρουσιαστούν ευκαιρίες. Η Toro Rosso, αντίθετα, διανύει περίοδο κάμψης, χωρίς βαθμούς στους δύο τελευταίους αγώνες.
Η ιστορική πίστα του Μεξικού, με την ατμόσφαιρα που προσφέρει το στάδιο στο τελευταίο κομμάτι του γύρου, προσθέτει θεατρικότητα σε ένα Grand Prix που θα μπορούσε να κρίνει τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Με τη διαφορά στους τρεις πρώτους να έχει συρρικνωθεί, κάθε λάθος και κάθε στρατηγική επιλογή μπορεί να κάνει τη διαφορά.
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ GRAND PRIX ΜΕΞΙΚΟΥ | |
| Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025 | |
| Ελεύθερα FP1 | 21:30-22:30 |
| Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025 | |
| Ελεύθερα FP2 Ελεύθερα FP3 | 01:00-02:00 20:30-21:30 |
| Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 | |
| Κατατακτήριες Αγώνας | 00:00-01:00 22:00-00:00 |
| Βαθμολογία F1 | Πρόγραμμα F1 |
