Το Honda Super-One Prototype συνδυάζει την πρακτικότητα των kei-cars με τεχνολογίες από ηλεκτρικά sport αυτοκίνητα και ετοιμάζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2026.
Η Honda αποκαλύπτει στην Japan Mobility Show 2025 το Super-One Prototype, ένα ιδιαίτερο ηλεκτρικό Kei-car που συνδυάζει την απλότητα και τις συμπαγείς διαστάσεις της κατηγορίας με αναπάντεχα σπορ χαρακτηριστικά.
Βασισμένο στο ήδη γνωστό N-One e:, το Super-One δίνει έμφαση στη σχεδίαση, την οδηγική απόλαυση και την τεχνολογία, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες αναμένεται να περάσει και στην ευρωπαϊκή αγορά, αρχής γενομένης από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Το πρωτότυπο χαρακτηρίζεται από ένα δυναμικό design με τονισμένα φτερά για να φιλοξενήσει τα φαρδύτερα μετατροχιακά και τα μεγάλα ελαστικά, ενώ η αεροδυναμική έχει ενισχυθεί με αεραγωγούς εμπρός και πίσω, καθώς και με μια χαρακτηριστική αεροτομή στην οροφή.
Η δίχρωμη εμφάνιση –με μαύρη εμπρός όψη, οροφή και κολόνες– ενισχύει τη σπορτίφ εικόνα, ενώ η μάσκα θυμίζει ελαφρώς τα sport μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, παρότι είναι πλήρως ηλεκτρικό.
Το Super-One διαθέτει AC και DC θύρες φόρτισης (J1772 και CHAdeMO για την Ιαπωνία – πιθανόν με Type 2 και CCS στην Ευρώπη), με μέγιστη ταχυφόρτιση 50 kW και αυτονομία που εκτιμάται κοντά στα 245 χιλιόμετρα, όπως και στο N-One e:.
Η Honda δεν έχει επιβεβαιώσει αν θα υποστηρίζει τις δυνατότητες bidirectional φόρτισης (V2L, V2H) του αδελφού μοντέλου, αλλά είναι πιθανό να διατηρηθούν.
Το ιδιαίτερο σημείο του Super-One είναι ο οδηγικός του χαρακτήρας. Η Honda έχει προσθέσει Boost mode για ενισχυμένη απόδοση και ένα σύστημα που προσομοιώνει επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με συγχρονισμένο ήχο και δονήσεις μέσω του Active Sound Control.
Η εμπειρία οδήγησης προσομοιώνει συμβατικό sport αυτοκίνητο, παρά το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 47 kW (63 ίππους) – το ανώτατο όριο για την κατηγορία Kei στην Ιαπωνία.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η ασύμμετρη μπλε επένδυση και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που προσαρμόζει τις ενδείξεις ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Η ενεργή φωτιζόμενη ατμόσφαιρα αλλάζει χρώμα όταν ενεργοποιείται το Boost mode, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής infotainment. Η κλασική κεντρική κονσόλα απουσιάζει, με τις βασικές λειτουργίες να ελέγχονται από εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια.
Η διάθεση του Honda Super-One σε έκδοση παραγωγής έχει ήδη επιβεβαιωθεί για την Ιαπωνία με ορίζοντα το 2026. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η Honda σκοπεύει να το προσφέρει και σε άλλες αγορές, με τη Μεγάλη Βρετανία να είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός σταθμός, όπου θα κυκλοφορήσει ως «Honda Super-N». Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
