Το νέο Jetour G700 εντυπωσιάζει όχι μόνο με τις επιδόσεις και την plug-in τεχνολογία του, αλλά και με την ικανότητά του να κινείται μέσα στο νερό, προσφέροντας δυνατότητες που ξεπερνούν τα όρια των συμβατικών SUV.
Η Jetour, θυγατρική της Chery, παρουσιάζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά SUV που έχουμε δει να προέρχονται από την Κίνα: το νέο G700, ένα τεράστιο plug-in υβριδικό μοντέλο με συνολική απόδοση 904 ίππων και δυνατότητα κίνησης… μέσα στο νερό. Με μήκος 5,20 μέτρα, βάρος που πλησιάζει τους 3 τόνους και εκκίνηση τιμής από περίπου 43.000 ευρώ στην Κίνα, το G700 φιλοδοξεί να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εκτός δρόμου.
Το υβριδικό του σύστημα συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 2.000 κυβικών με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο (Dedicated Hybrid Transmission), αποδίδοντας συνδυαστικά 665 kW (904 ίππους) και 1.135 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, επίδοση που συναντάται σε σπορ κατασκευές, όχι σε τρίτονους off-road γίγαντες.
Η μπαταρία των 31,4 kWh επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 150 χιλιόμετρα, ενώ σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 100 λίτρων, η θεωρητική συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.400 χιλιόμετρα. Η τεχνολογία φόρτισης εντυπωσιάζει επίσης, καθώς η Jetour δηλώνει ότι η φόρτιση από 20% στο 80% μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόλις 10 λεπτά μέσω ταχυφόρτισης.
Το στοιχείο που πραγματικά κάνει το G700 να ξεχωρίζει είναι η ικανότητά του να κινείται στο νερό. Τον Οκτώβριο, το μοντέλο πραγματοποίησε μια επίδειξη περνώντας μέσα από τον ποταμό Γιανγκτσέ, καλύπτοντας απόσταση 1,2 χιλιομέτρων.
Η απόσταση βύθισης φτάνει τα 97 εκατοστά, υπερβαίνοντας ακόμα και μοντέλα όπως η Mercedes G-Class ή το Land Rover Defender. Το πλαίσιο τύπου σκάλας, η τετρακίνηση και τα περισσότερα από 12 διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (μεταξύ αυτών και Sand, Snow, Mud, Rock κ.ά.) ενισχύουν τις δυνατότητες του σε δύσκολες επιφάνειες.
Ανάμεσα στα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά ξεχωρίζει το σύστημα «U-Turn», που του επιτρέπει να στρίβει σχεδόν επί τόπου μέσω φρεναρίσματος του πίσω άξονα. Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 35,4 ιντσών και καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το ταμπλό, ενώ συνοδεύεται από οθόνη αφής 15,6 ιντσών και αναδιπλούμενη οθόνη 17,3 ιντσών για τους πίσω επιβάτες.
Μία ακόμη ιδιαιτερότητα του G700 είναι η ενσωματωμένη μονάδα παραγωγής οξυγόνου, ικανή να αποδίδει έως και 3 λίτρα οξυγόνου το λεπτό. Η λειτουργία αυτή σχεδιάστηκε για χρήση σε μεγάλα υψόμετρα, απευθυνόμενη κυρίως σε ταξίδια σε ορεινές περιοχές, όπως το Θιβέτ.
Το Jetour G700 είναι διαθέσιμο σε διαμόρφωση 5 ή 6 θέσεων, με πλούσιο εξοπλισμό και ικανότητα ρυμούλκησης έως 2,5 τόνους. Το μεταξόνιο των 2.870 χιλιοστών και οι διαστάσεις 5,20 x 2,05 x 1,96 μέτρα το κατατάσσουν ανάμεσα στα μεγαλύτερα SUV της αγοράς, ενώ η τιμή του στην Κίνα κυμαίνεται από περίπου 43.000 έως 54.000 ευρώ, ανάλογα με την έκδοση.
Το Jetour G700 δεν είναι ένα συνηθισμένο SUV. Είναι μια δήλωση δυνατοτήτων, τεχνολογίας και φιλοδοξίας από τη νέα γενιά των κινεζικών κατασκευαστριών που δεν διστάζουν να πειραματιστούν – και να εντυπωσιάσουν.
