To Toyota Hilux επανέρχεται με νέο ταμπλό, ίδιες βάσεις και ψηφιακές λύσεις

Η Toyota θα παρουσιάσει επίσημα στις 10 Νοεμβρίου το νέο Hilux, διατηρώντας τη σκληροτράχηλη φιλοσοφία του pickup, αλλά με σημαντικές αναβαθμίσεις σε τεχνολογία και σχεδίαση.

Η Toyota επιβεβαίωσε ότι η παγκόσμια παρουσίαση του νέου Hilux θα πραγματοποιηθεί στις 10 Νοεμβρίου 2025, με την πρώτη δημόσια εμφάνιση να ακολουθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ταϊλάνδης, η οποία θα διεξαχθεί από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου. Η επιλογή της Ταϊλάνδης δεν είναι τυχαία: εκεί παράγεται περίπου το 70% των Hilux παγκοσμίως, ενώ αποτελεί και το δημοφιλέστερο μοντέλο στη χώρα, με περίπου 130.000 ταξινομήσεις για το 2024.

Το επίσημο teaser video που έδωσε στη δημοσιότητα η Toyota δείχνει σκιερά πλάνα του νέου pick-up, επιβεβαιώνοντας σε μεγάλο βαθμό τις εικόνες από σχέδια ευρεσιτεχνίας που είχαν διαρρεύσει νωρίτερα.

Το αμάξωμα μοιάζει αρκετά με το τρέχον μοντέλο, αλλά το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί με μεγαλύτερους αεραγωγούς και φαρδιά, χαμηλά τοποθετημένα φώτα LED. Πίσω, ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα που «αγκαλιάζουν» τις πίσω γωνίες.

Οι πιο ουσιαστικές αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό, το οποίο αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Toyota Tacoma. Το ταμπλό φέρει πλέον κάθετα τοποθετημένη οθόνη πολυμέσων και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ ο κλασικός μοχλός ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από πιο συμπαγή και στιβαρό επιλογέα.

Πληροφορίες από την Ταϊλάνδη αναφέρουν πως το νέο Hilux πιθανότατα θα συνεχίσει να βασίζεται στην υφιστάμενη πλατφόρμα με ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας (ladder frame), η οποία βρίσκεται σε χρήση από το 2015. Αυτό, αν επιβεβαιωθεί, θα σημαίνει ότι η Toyota δεν θα χρησιμοποιήσει την πιο σύγχρονη πλατφόρμα TNGA-F που χρησιμοποιούν ήδη τα Tacoma και Land Cruiser, κάτι που ίσως απογοητεύσει όσους περίμεναν προσθήκη πίσω ανάρτησης με ελικοειδή ελατήρια όπως στο Tacoma.

Παρόλα αυτά, σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Hilux θα εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, όπως αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας και υποβοήθηση στάθμευσης.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, αναμένεται η διατήρηση των γνωστών τετρακύλινδρων diesel 2,4 και 2,8 λίτρων. Η ισχυρότερη έκδοση ήδη προσφέρεται με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) στην Ευρώπη και φαίνεται ότι θα συνεχίσει και στη νέα γενιά. Για αγορές με προτίμηση σε βενζινοκινητήρες, η Toyota διαθέτει επιλογές όπως ο 2,4 λίτρων «I-Force Max», ο οποίος διατίθεται και ως υβριδικός στο Tacoma.

Το ενδιαφέρον για τα pick-up παραμένει υψηλό, και το Hilux εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο αναγνωρίσιμες προτάσεις στην κατηγορία, ειδικά σε αγορές εκτός Ευρώπης όπου η χρήση των «αγροτικών» παραμένει αναγκαία και πολυδιάστατη.

Exit mobile version