Νέο VW T-Roc R: Έρχεται με 333 ίππους και γλυκάδια από Golf R

Η Volkswagen εξελίσσει τη νέα γενιά του T-Roc R, που θα παρουσιαστεί το 2027 με κινητήρα 2.0 TSI, mild hybrid τεχνολογία και χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων εμπνευσμένα από το Golf R.

Η εξέλιξη της νέας γενιάς του VW T-Roc προχωρά και μαζί της έρχεται και η κορυφαία έκδοση R, η οποία θα αποτελέσει μία από τις ισχυρότερες και πιο σπορ επιλογές στην κατηγορία των compact SUV.

Η παρουσίασή της έχει προγραμματιστεί για το 2027 και σύμφωνα με πληροφορίες από γερμανικά μέσα όπως το Auto Motor und Sport και το AutoBild, θα ενσωματώνει μια σειρά μηχανικών και τεχνολογικών στοιχείων που έχουμε ήδη δει στο νέο Golf R.

Καρδιά του T-Roc R θα είναι μια εξελιγμένη εκδοχή του 2.0 TSI, με απόδοση 333 ίππων και ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Η προσθήκη του ηλεκτρικού συστήματος δεν αποσκοπεί στην αύξηση της ισχύος, αλλά στην προσαρμογή του μοντέλου στις αυστηρές προδιαγραφές Euro 7.

Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και την πιο πρόσφατη γενιά του συστήματος τετρακίνησης 4Motion, με έμφαση στην ταχύτατη κατανομή ροπής και τη βελτιστοποιημένη πρόσφυση.

Η νέα πλατφόρμα MQB Evo πάνω στην οποία βασίζεται το T-Roc R συμβάλλει στη βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας και της συνολικής δυναμικής συμπεριφοράς. Ειδικά για την έκδοση R, η Volkswagen σχεδιάζει ενισχυμένα μετατρόχια, ελατήρια σκληρότερης ρύθμισης και στοιχεία δανεισμένα από το Golf GTI Edition 50. Οι ζάντες θα φτάνουν τις 20 ίντσες, με ελαστικά πλάτους 245 χιλιοστών, κάτι που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα και την πρόσφυση.

Εμφανισιακά, το νέο T-Roc R θα ξεχωρίζει από τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, τις τέσσερις απολήξεις εξάτμισης -με επιλογή τιτανίου της Akrapovic- και τις διακριτικές λεπτομέρειες που θα υπογραμμίζουν τη σπορ ταυτότητα του μοντέλου. Στο εσωτερικό θα διαθέτει νέας σχεδίασης σπορ τιμόνι, καθίσματα τύπου μπάκετ και αποκλειστικά γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που θα διαφοροποιούν το T-Roc R από τις απλές εκδόσεις.

Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2027, με την εμπορική διάθεση να ακολουθεί λίγο αργότερα. Πρόκειται για μία από τις τελευταίες καθαρά θερμικές R εκδόσεις που θα δούμε, καθώς η Volkswagen προχωρά σταδιακά στην πλήρη ηλεκτροκίνηση του στόλου της έως το τέλος της δεκαετίας.

Exit mobile version