Η νέα Continental Supersports δεν υποκύπτει στην τάση της ηλεκτροκίνησης και επιστρέφει με 666 ίππους, πίσω κίνηση και χαρακτηριστικά που υπόσχονται μια αγνή, σκληροπυρηνική εμπειρία οδήγησης.
Σε μια εποχή που οι ηλεκτροκινητήρες, οι μπαταρίες και τα plug-in υβριδικά κυριαρχούν, η Bentley επιλέγει μια εντελώς διαφορετική διαδρομή παρουσιάζοντας την πιο σπορ και εστιασμένη έκδοση της Continental.
Η νέα Supersports αποτελεί μια δήλωση ενάντια στις σύγχρονες τάσεις, με το κεντρικό μήνυμα να είναι ξεκάθαρο: υψηλές επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς και χωρίς ίχνος ηλεκτρικής υποβοήθησης. Ο V8 biturbo των 4,0 λίτρων έχει αναβαθμιστεί σε μπλοκ, κεφαλές και υπερσυμπιεστές, αποδίδοντας πλέον 666 ίππους και 800 Nm ροπής.
Η ισχύς περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων της ZF, που έχει επαναπρογραμματιστεί για πιο γρήγορες αλλαγές.
Σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το 0-100 έρχεται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.
Η αλλαγή από την τετρακίνηση στην πίσω κίνηση συνοδεύεται από μείωση βάρους περίπου 500 κιλών. Το πλαίσιο βασίζεται στην ενεργή αερανάρτηση, με ανανεωμένες ρυθμίσεις, ενεργή αντιστρεπτική και τετραδιεύθυνση.
Οι ζάντες 22 ιντσών έχουν εξελιχθεί με τη Manthey, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από συνδυασμό δίσκων από ανθρακονήματα και κεραμικά, με διαστάσεις 440 χιλιοστών μπροστά και 410 πίσω, και δαγκάνες 10 και 4 εμβόλων αντίστοιχα.
Η Supersports πέφτει κάτω από το ψυχολογικό όριο των δύο τόνων, κάτι που επιτυγχάνεται όχι μόνο λόγω της απουσίας υβριδικών και τετρακίνητων εξαρτημάτων, αλλά και χάρη στην ελαφριά οροφή από ανθρακονήματα, τη μειωμένη ηχομόνωση, καθώς και την απουσία πίσω καθισμάτων και περιττών ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Η Supersports προσφέρει τρία οδηγικά προγράμματα: το Touring για πιο ήπια λειτουργία και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το Bentley Mode που ενεργοποιεί το launch control και ανοίγει τις βαλβίδες της εξάτμισης για πιο έντονο ήχο, και το Sport που φέρνει στο προσκήνιο τις απόλυτες επιδόσεις.
Η εξάτμιση Akrapovic από τιτάνιο προσφέρει ήχο χωρίς τεχνητές επεμβάσεις, ενισχύοντας την αυθεντικότητα της εμπειρίας.
Οπτικά, η Supersports ξεχωρίζει με πλήρες bodykit από ανθρακόνημα, επιθετικό προφυλακτήρα, μεγαλύτερους αεραγωγούς, νέο διαχύτη και σταθερή πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό, ο διάκοσμος είναι σπορ, με άφθονο ανθρακόνημα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπάκετ και περιορισμένο εξοπλισμό για εξοικονόμηση βάρους, όπως το ηχοσύστημα που απευθύνεται αποκλειστικά στους εμπρός επιβάτες.
Η Bentley θα κατασκευάσει μόλις 500 μονάδες της Continental Supersports, με τις παραγγελίες να ανοίγουν τον Μάρτιο του 2026 και τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2027. Η τιμή της υπολογίζεται στις περίπου 463.000 ευρώ, ποσό που αντικατοπτρίζει όχι μόνο τις επιδόσεις, αλλά και τη σπανιότητα ενός από τα τελευταία GT που αποθεώνουν την μηχανολογική παράδοση χωρίς εξηλεκτρισμένα φίλτρα.
