Magma GT Concept & GV60 Magma: Η Genesis μπαίνει δυνατά στα σπορ αυτοκίνητα

Η Genesis παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, το κεντρομήχανο Magma GT Concept και το ηλεκτρικό GV60 Magma, σηματοδοτώντας τη στροφή της προς μια πιο δυναμική και αγωνιστική ταυτότητα.

Η Genesis, η πολυτελής φίρμα της Hyundai, ενισχύει σημαντικά το προφίλ της στα σπορ αυτοκίνητα με δύο νέα μοντέλα που φέρουν το νέο σήμα επιδόσεων «Magma».

Το Magma GT Concept είναι ένα πρωτότυπο με κεντρικά τοποθετημένο V8 biturbo, το οποίο δείχνει ξεκάθαρα τη διάθεση της φίρμας να εισέλθει στην GT κατηγορία αγώνων. Παράλληλα, η Genesis σχεδιάζει και μια έκδοση δρόμου, πιθανότατα για το 2027 ή το 2028, ενώ δεν αποκλείονται επιπλέον εκδόσεις ή ακόμη και μια ανοιχτή παραλλαγή.

Το Magma GT Concept υιοθετεί κλασικό κεντρομήχανο layout με χαμηλή μάσκα, μακριά καμπύλη οροφή και έντονους πίσω θόλους, στοιχεία που παραπέμπουν σε καθαρόαιμο GT αγωνιστικό.

Οι λεπτομέρειες στη σχεδίαση, όπως τα ενσωματωμένα canards, η καθαρή αεροδυναμική γραμμή και η τριπλή απόληξη εξάτμισης στο κέντρο, ενισχύουν τον χαρακτήρα του.

Ο V8 biturbo, συγγενικός με τον κινητήρα του WEC hypercar της μάρκας, αναμένεται να συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο διπλού συμπλέκτη, αποκλειστικά για τους πίσω τροχούς.

Το πλαίσιο βασίζεται σε αλουμινένια δομή αντί για ανθρακονήματα, επιλογή που μειώνει το κόστος χωρίς να αλλάζει τη στόχευση του μοντέλου.


Στον αντίποδα, αλλά με την ίδια φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων, το GV60 Magma αποτελεί το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο παραγωγής της σειράς.

Με διπλό ηλεκτροκινητήρα 448 kW (609 PS) και έως 478 kW (650 PS) στο boost, προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση και μέγιστη ταχύτητα 264 χλμ./ώρα.

Η Genesis ενσωματώνει τεχνολογίες που προέρχονται κυρίως από την Hyundai Ioniq 5 N, όπως το Virtual Gear Shift System, drift mode και προηγμένο θερμικό έλεγχο μπαταρίας για μέγιστη απόδοση.

Οι αναρτήσεις, τα φρένα και η αεροδυναμική έχουν επίσης βελτιωθεί, με πιο φαρδιά μετατρόχια, χαμήλωμα κατά 20 mm και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό, το GV60 Magma υιοθετεί πιο δυναμική εικόνα με μικροΐνες, πορτοκαλί λεπτομέρειες και ενσωματωμένα χειριστήρια για boost και επιλογή προγραμμάτων οδήγησης.

Η εμπορική διάθεση αναμένεται να ξεκινήσει το 2026 σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, με τιμή που πιθανότατα θα ξεπερνά τις 80.000 ευρώ, ακολουθώντας τη θέση της φίρμας στην αγορά.

Με αυτά τα δύο μοντέλα, η Genesis κάνει ξεκάθαρο πως θέλει να καθιερωθεί στη σπορ κατηγορία, είτε μέσω ενός κεντρομήχανου GT είτε με ηλεκτρική ισχύ υψηλών επιδόσεων, φέρνοντας την κορεατική προσέγγιση πιο κοντά στον κόσμο των ευρωπαϊκών sports cars.

Exit mobile version