Η νέα γενιά του Jeep Compass ανεβάζει τον πήχη στα C-SUV, με αναβαθμισμένη άνεση, προηγμένη τεχνολογία και δύο σύγχρονες εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, e-Hybrid και αμιγώς ηλεκτρική. Αρχές 2026 ξεκινούν οι πωλήσεις στην Ελλάδα.
Η Jeep είναι έτοιμη για να λανσάρει από τα τέλη του έτους το νέο Compass, ένα μοντέλο που έρχεται να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία της μάρκας στην κατηγορία των C-SUV. Με μήκος 4,55 μ. και πιο προσεγμένη αεροδυναμική, το Compass δείχνει από την πρώτη στιγμή πως ανήκει σε νέα γενιά.
Η Jeep έχει μεταφέρει ψηλότερα τα συστήματα ραντάρ και τις κάμερες για καλύτερη προστασία στην εκτός δρόμου χρήση, ενώ το εμπρός τμήμα είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι πιο αποδοτικό και λειτουργικό τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι.
Το πλαίσιο και η ανάρτηση έχουν εξελιχθεί σημαντικά. Η απόσταση από το έδαφος παραμένει στα 200 χλστ., όμως το νέο σετάρισμα μειώνει τις κάθετες κινήσεις κατά 15% και τις κλίσεις του αμαξώματος κατά 20%.
Έτσι, το Compass προσφέρει πιο σταθερή αίσθηση στην άσφαλτο, χωρίς να χάνει την ικανότητά του σε χωμάτινες διαδρομές. Στην άνεση συμβάλλει και η βελτιωμένη ηχομόνωση, με παχύτερο πίσω κρύσταλλο που περιορίζει τους θορύβους στην καμπίνα.
Στο εσωτερικό, το Compass δείχνει το μεγαλύτερο άλμα σε σχέση με πριν. Η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί με έμφαση σε υλικά, εργονομία και πρακτικότητα.
Οι πίσω επιβάτες έχουν 20 χλστ. επιπλέον χώρο για τα γόνατα, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 550 λίτρα στις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.
Στο ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 16 ιντσών, πλαισιωμένη από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και προαιρετικό head-up display.
Η Jeep έχει κρατήσει και φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες, όπως το χειριστήριο Selec-Terrain, ώστε κάθε ρύθμιση να γίνεται εύκολα ακόμη και σε δρόμους με ανωμαλίες.
Το Selec-Terrain δεν αλλάζει μόνο χρώματα στην οθόνη, αλλά επεμβαίνει πραγματικά στη λειτουργία των συστημάτων κίνησης.
Τα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Sand/Mud προσαρμόζουν τη ροπή, τη λειτουργία του ESP και την απόκριση του κινητήρα για καλύτερη πρόσφυση ανάλογα με την επιφάνεια.
Στις plug-in εκδόσεις θα υπάρχει και πρόγραμμα Electric, ώστε το Compass να κινείται καθαρά ηλεκτρικά σε συγκεκριμένες συνθήκες.
Στα συστήματα υποβοήθησης, το νέο Compass κάνει σημαντικό βήμα. Το Level 2 της αυτόνομης οδήγησης ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, μαζί με Predictive Adaptive Cruise Control που προσαρμόζει την ταχύτητα πριν από στροφές και κυκλικούς κόμβους.
Το σύστημα ημι-αυτόματης αλλαγής λωρίδας λειτουργεί από 70 έως 180 χλμ./ώρα, αναλαμβάνοντας ήπιες κινήσεις στο τιμόνι όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας. Έτσι μειώνεται η κόπωση στα μεγάλα ταξίδια και αυξάνεται η ασφάλεια.
Η Jeep δίνει μεγάλη έμφαση και στις συνδεδεμένες υπηρεσίες. Το πακέτο Connect ONE, με διάρκεια δέκα ετών, περιλαμβάνει δυνατότητα χρονοπρογραμματισμού φόρτισης, προκλιματισμού της καμπίνας και λειτουργία Digital Key, ώστε το κινητό να λειτουργεί ως κλειδί.
Το Connect PLUS, με δωδεκάμηνη δοκιμαστική περίοδο, προσθέτει πλοήγηση με προτάσεις για στάσεις φόρτισης στη διαδρομή, απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, καθώς και δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το σύστημα μέσω ChatGPT.
Η γκάμα του Compass ξεκινά με την e-Hybrid έκδοση, η οποία συνδυάζει 1.2 τούρμπο βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 145 ίππους, με 230 Nm ροπής από τον θερμικό κινητήρα και επιπλέον 50 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Το 0–100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα.
Η κατανάλωση, σύμφωνα με το WLTP, κινείται μεταξύ 5,6 και 5,8 λίτρων/100 χλμ., με εκπομπές CO₂ 126–130 γρ./χλμ.. Είναι μια πρόταση για όσους θέλουν χαμηλή κατανάλωση και ευκολία χρήσης χωρίς φόρτιση, αλλά με την επιπλέον υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα σε εκκίνηση και χαμηλές ταχύτητες.
Πάνω από αυτήν τοποθετείται το αμιγώς ηλεκτρικό Compass BEV First Edition. H μπαταρία των 74 kWh τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 213 ίππων, με 345 Nm ροπής.
Η αυτονομία φτάνει τα 500 χλμ., ενώ η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 17,4–18,6 kWh/100 χλμ. Τα 0–100 χλμ./ώρα χρειάζονται 8,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής των 11 kW μπορεί προαιρετικά να ανέβει στα 22 kW, οπότε η φόρτιση από άδεια σε πλήρη μπαταρία ολοκληρώνεται σε περίπου 4 ώρες και 16 λεπτά.
Σε ταχυφορτιστή DC, το Compass υποστηρίζει έως 160 kW, μειώνοντας τον χρόνο στάσης στα ταξίδια.
Παρά το αυξημένο βάρος των 2.185 κιλών στην ηλεκτρική έκδοση, το Compass υπόσχεται πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία, με την άμεση ροπή του ηλεκτροκινητήρα να καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες της καθημερινότητας.
Στον αντίποδα, η e-Hybrid με τα 1.635 κιλά είναι αισθητά ελαφρύτερη και απευθύνεται σε όσους θέλουν κλασική εμπειρία βενζίνης με υποστήριξη ηλεκτροκινητήρα, χαμηλές καταναλώσεις και μεγάλο εύρος αυτονομίας.
Συνολικά, το νέο Jeep Compass δείχνει πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Η Jeep έχει συνδυάσει την παραδοσιακή της έμφαση στην εκτός δρόμου ικανότητα με πιο ώριμο στήσιμο, καλύτερη ηχομόνωση, ψηφιακό εσωτερικό και πλούσια εξηλεκτρισμένη γκάμα.
Το Compass στοχεύει να παραμείνει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα SUV της κατηγορίας του, καλύπτοντας τόσο αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα όσο και όσους θέλουν να μπουν στην ηλεκτροκίνηση χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινή πρακτικότητα.
new Jeep Compass Official 2025 (15)
new Jeep Compass Official 2025 (16)
default
new Jeep Compass Official 2025 (18)
new Jeep Compass Official 2025 (2)
new Jeep Compass Official 2025 (3)
new Jeep Compass Official 2025 (4)
new Jeep Compass Official 2025 (5)
new Jeep Compass Official 2025 (6)
new Jeep Compass Official 2025 (7)
new Jeep Compass Official 2025 (8)
new Jeep Compass Official 2025 (9)
new Jeep Compass Official 2025 (10)
new Jeep Compass Official 2025 (11)
new Jeep Compass Official 2025 (12)
new Jeep Compass Official 2025 (13)
new Jeep Compass Official 2025 (14)
Τεχνικά χαρακτηριστικά – Νέα Jeep Compass (BEV & e-Hybrid)
| Χαρακτηριστικό | Compass BEV – First Edition 74 kWh FWD | Compass e-Hybrid – First Edition 48V FWD DCT6 |
|---|---|---|
| Ισχύς | 213 ίπποι | 145 ίπποι |
| Ροπή | 345 Nm | 230 Nm (θερμικός) + 50 Nm (e-motor) |
| Κίνηση | Εμπρός | Εμπρός |
| Κιβώτιο | Μονοτάχυτο | Αυτόματο DCT 6 σχέσεων |
| Μπαταρία | 74 kWh | 0,88 kWh (MHEV 48V) |
| Αυτονομία (WLTP) | 500 χλμ. | Έως 970 χλμ. συνολικής αυτονομίας (Jeep) |
| Κατανάλωση | 17,4–18,6 kWh/100 χλμ. | 5,6–5,8 λ./100 χλμ. |
| 0–100 χλμ./ώρα | 8,5” | 10,0” |
| Τελική ταχύτητα | 180 χλμ./ώρα | 195 χλμ./ώρα |
| Φόρτιση AC | 11 kW (22 kW προαιρετικά) | — |
| Χρόνος φόρτισης AC | 8ώ 18′ στα 11 kW / 4ώ 16′ στα 22 kW | — |
| Φόρτιση DC | Έως 160 kW | — |
| Βάρος (MRO) | 2.185 κιλά | 1.635 κιλά |
| Μήκος | 4.552 χλστ. | 4.552 χλστ. |
| Πλάτος | 1.928 χλστ. | 1.928 χλστ. |
| Ύψος | 1.675 χλστ. | 1.675 χλστ. |
| Μεταξόνιο | 2.795 χλστ. | 2.795 χλστ. |
| Χώρος αποσκευών | 550 λίτρα | 550 λίτρα |
| Απόσταση από το έδαφος | 200 χλστ. | 200 χλστ. |
| Βάθος υδάτινου περάσματος | 470 χλστ. | 408 χλστ. |
| Γωνία προσέγγισης | 20° | 20° |
| Γωνία ράμπας (breakover) | 16° | 16° |
| Γωνία αποχώρησης | 27° | 27° |
| Ρυμούλκηση | 1.000 κιλά | 1.150 κιλά |
