Το ηλεκτρικό Lexus LFA Concept έχει το βαρύ όνομα ενός θρύλου

Η επιστροφή του ονόματος LFA μέσα από ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο δείχνει πως η Lexus δεν θέλει απλώς να τιμήσει το παρελθόν, αλλά να επαναπροσδιορίσει το μέλλον των supercar.

Η Lexus έκανε την αναμενόμενη εδώ και χρόνια κίνηση: επανέφερε την επωνυμία LFA στη νέα, αμιγώς ηλεκτρική εποχή.

Και αυτό γιατί το ολοκαίνουργιο Lexus LFA Concept είναι ένα ηλεκτρικό supercar που σύμφωνα με τη μάρκα πολυτελείας της Toyota θέλει να ξεπεράσει τις προσδοκίες των και να αποδείξει ότι το fun to drive μπορεί να υπάρξει και με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.  

Πίσω από το project βρίσκεται ο ίδιος άνθρωπος που δεν έπαψε ποτέ να υποστηρίζει πως τα σπορ αυτοκίνητα πρέπει να συγκινούν, ο Akio Toyoda ή «Master Driver Morizo».

Ο οποίος καθοδήγησε την εξέλιξη προκειμένου να διασφαλίσει πως η τεχνογνωσία που προέκυψε από το θρυλικό LFA δεν θα χαθεί, αλλά θα εξελιχθεί και θα περάσει στη νέα εποχή.

Αναμενόμενα το LFA Concept μοιράζεται αρχές και τεχνολογία με τα Toyota GR GT και GR GT3, υιοθετώντας την ίδια τριπλέτα χαρακτηριστικών: χαμηλό κέντρο βάρους, μικρό βάρος με μεγάλη ακαμψία και κορυφαία αεροδυναμική.

Χάρη στο ελαφρύ και άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο, το πρωτότυπο στοχεύει, πάντα κατά την εταιρεία, σε ένα νέο επίπεδο απόλυτης αλληλεπίδρασης οδηγού–αυτοκινήτου.

Από εκεί και πέρα η Lexus αξιοποιεί το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης για να πετύχει ιδανική διάταξη για τη θέση του οδηγού, επιδιώκοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ κατανομής βάρους, άμεσης απόκρισης και διαχρονικού σχεδιασμού.

Αισθητικά, το μοντέλο διαθέτει επιρροές από το αρχέτυπο LFA, χωρίς όμως να εγκλωβίζεται στο παρελθόν.

Η Lexus ονομάζει την εμπειρία που θέλει να προσφέρει «Discover Immersion» και έτσι στο εσωτερικό τα πάντα είναι σχεδιασμένα γύρω από τον οδηγό, ενώ η απλότητα συνδυάζεται με αγωνιστική εργονομία.

Το Lexus LFA Concept, όπως και τα αντίστοιχα σούπερ σπορ Toyota θα συνεχίσει να εξελίσσεται μέχρι την επίσημη πρεμιέρα του στοχεύοντας όπως προναφέραμε στις οδηγικές συγκινήσεις.  

Exit mobile version