Μια νέα πρόταση ευελιξίας από τη Citroen, με το Elo να συνδυάζει πρακτικότητα, ηλεκτροκίνηση και δυνατότητα… υπαίθριας διαμονής.
Το Elo είναι το νέο πρωτότυπο της Citroen και θα κάνει την πρεμιέρα του στις 9 Ιανουαρίου 2026 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό mini-van μήκους 4,10 μέτρων, βασισμένο σε νέα πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Στόχος του είναι να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε έναν ευέλικτο χώρο διαβίωσης, εργασίας ή χαλάρωσης, με δυνατότητα ακόμα και για διανυκτέρευση.
Οι πόρτες του ανοίγουν αντικριστά, δεν υπάρχει μεσαία κολόνα και η οροφή στο πίσω μέρος είναι συρόμενη. Πρωτότυπα υλικά όπως το επεξεργασμένο πολυπροπυλένιο χρησιμοποιούνται στους προφυλακτήρες και στα φτερά, τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν ως επιφάνειες στήριξης όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
Η σχεδίαση θυμίζει το C5 Aircross, με κατακόρυφα εμπρός φώτα σε δύο τμήματα, κεντρικά ενσωματωμένο σήμα της Citroen και ένα εντυπωσιακό «Light Wings» φωτεινό στοιχείο στο πίσω μέρος. Οι γυάλινες επιφάνειες είναι ιδιαίτερα μεγάλες και η χαμηλή γραμμή των παραθύρων επιτρέπει άπλετο φως μέχρι και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε έντονο πορτοκαλί που αλλάζει ελαφρώς απόχρωση ανάλογα με το φως.
Στο εσωτερικό, ο Elo προσφέρει χώρο για έξι επιβάτες. Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, μπροστά από το παρμπρίζ, και το κάθισμά του περιστρέφεται 360 μοίρες. Δεν υπάρχει κλασικό ταμπλό αφού οι πληροφορίες προβάλλονται πάνω στο κάτω τμήμα του παρμπρίζ, ενώ το τιμόνι με μία ακτίνα διαθέτει joystick για τον έλεγχο των λειτουργιών.
Η δεύτερη σειρά έχει τρία ανεξάρτητα καθίσματα που διπλώνουν ή αφαιρούνται πλήρως, ενώ υπάρχουν ακόμη δύο πτυσσόμενα καθίσματα κάτω από τα πλαϊνά πάνελ. Τα υλικά του σαλονιού προέρχονται από ανακυκλωμένα υφάσματα, περιλαμβάνοντας υπολείμματα από το concept Oli.
Στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί συμπιεστής αέρα για φούσκωμα εξοπλισμού όπως στρώματα, SUP ή λάστιχα ποδηλάτου. Μέσω της λειτουργίας Vehicle-to-Load (V2L), η μπαταρία μπορεί να τροφοδοτήσει εξωτερικές συσκευές όπως φορητό υπολογιστή, προβολέα ή ακόμα και ηλεκτρική ψησταριά.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στα ελαστικά, τα οποία εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Goodyear. Διαθέτουν αισθητήρες για πίεση και φθορά, με φωτιζόμενες ενδείξεις στις ζάντες. Το πέλμα τους συνδυάζει χαμηλή αντίσταση κύλισης στο κέντρο και καλύτερη πρόσφυση περιφερειακά, χάρη σε ειδική πορτοκαλί γόμα.
Η Citroen δεν σκοπεύει να περάσει το Elo στην παραγωγή, αλλά μέσα από αυτό δείχνει τις προθέσεις της για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα: έξυπνα, ευέλικτα και βιώσιμα.
Citroen Elo Concept 2026 (1)
Citroen Elo Concept 2026 (2)
Citroen Elo Concept 2026 (3)
Citroen Elo Concept 2026 (4)
Citroen Elo Concept 2026 (5)
Citroen Elo Concept 2026 (6)
Citroen Elo Concept 2026 (7)
Citroen Elo Concept 2026 (8)
Citroen Elo Concept 2026 (9)
Citroen Elo Concept 2026 (10)
Citroen Elo Concept 2026 (11)
Citroen Elo Concept 2026 (12)