Νέο Nissan Juke: Έρχεται το 2026 με πλατφόρμα Leaf και νέα ταυτότητα

Η Nissan ετοιμάζει την ηλεκτρική επανεκκίνηση του Juke, με νέα πλατφόρμα και με το γνωστό τολμηρό στιλ. Λανσάρισμα μέσα στο 2026, πιθανότατα θα υπάρχουν και υβριδικές/ ήπια υβριδικές εκδόσεις.

Η Nissan αναμένεται να παρουσιάσει το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Juke μέσα στο 2026, φιλοδοξώντας να επαναπροσδιορίσει το δημοφιλές crossover με εντελώς διαφορετική τεχνική και σχεδιαστική προσέγγιση.

Το επόμενο Juke δεν θα έχει καμία μηχανολογική σχέση με το σημερινό θερμικό μοντέλο, αφού θα βασίζεται στην ίδια CMF-EV πλατφόρμα με το μεγαλύτερο Leaf. Αυτό σημαίνει αυξημένες διαστάσεις, διαφορετική αρχιτεκτονική και νέες αναλογίες.

Η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας επιτρέπει στη Nissan να συγκρατήσει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής, καθώς πολλά εξαρτήματα -συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών και των ηλεκτρικών συστημάτων- θα είναι κοινά με του Leaf. Ωστόσο, αναμένεται το ηλεκτρικό Juke να χρησιμοποιεί μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία, ώστε να διατηρηθεί το πιο compact προφίλ του μοντέλου.

Σχεδιαστικά, η Nissan δεν σκοπεύει να ακολουθήσει την πεπατημένη. Αντίθετα, υπόσχεται ένα πιο σπορ και αιχμηρό προφίλ σε σχέση με το Leaf, διατηρώντας το προκλητικό στιλ που χαρακτήριζε πάντα το Juke. Άλλωστε, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το δεύτερο πιο εμπορικό στην ευρωπαϊκή αγορά για τη Nissan, μετά το Qashqai.

Το νέο ηλεκτρικό Juke θα μπει σε μια κατηγορία με αυξανόμενο ανταγωνισμό. Ανάμεσα στους βασικούς του αντιπάλους θα βρίσκονται το αναμενόμενο Renault 5, το ηλεκτρικό Mini, αλλά και το Cupra Raval, με τα οποία θα μοιράζεται κοινά στοιχεία σε διαστάσεις και φιλοσοφία. Η επιτυχία του θα εξαρτηθεί από τον συνδυασμό σχεδίασης, αυτονομίας και τιμής, σε μια αγορά που πλέον δεν συγχωρεί τα λάθη.

Η συναρμολόγηση θα γίνεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ στη Βρετανία, με την παραγωγή να ξεκινά στο τελευταίο τρίμηνο του 2026. Το νέο Juke EV αποτελεί μέρος του σχεδίου της Nissan για πλήρη εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Θα είναι διαθέσιμο και με θερμικούς κινητήρες.

Exit mobile version