Όλα τα νέα Dacia που θα δούμε τη νέα χρονιά

Η Dacia ετοιμάζει ένα γεμάτο 2026 με νέο εκπρόσωπο στη μικρομεσαία κατηγορία, φθηνό ηλεκτρικό και υβριδικές εκδόσεις σε όλη τη γκάμα.

Το 2026 θα είναι μια κομβική χρονιά για τη Dacia, με την εταιρεία να κινείται σε δύο βασικές κατευθύνσεις: την παρουσίαση νέων μοντέλων και την ανανέωση της υφιστάμενης γκάμας της.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η πρεμιέρα του C-Neo, ενός νέου μικρομεσαίου μοντέλου, αλλά και η αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού επόμενης γενιάς, με την προσωρινή ονομασία Evader.

Το C-Neo, που αναμένεται στα τέλη του 2026, θα τοποθετηθεί στο C-segment με ένα πρακτικό και σύγχρονο crossover μήκους περίπου 4,6 μέτρων, βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault.

Θα έχει σχεδίαση fastback και ελαφρώς υπερυψωμένο αμάξωμα, δίνοντας έμφαση στη λειτουργικότητα. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν ψηφιακά όργανα και οθόνη infotainment έως 10 ιντσών.

Η γκάμα θα περιλαμβάνει εκδόσεις με mild hybrid και full hybrid κινητήρες, αλλά και έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο), ακόμα και με τετρακίνηση.

Η κορυφαία έκδοση Hybrid-G 150 4×4 θα προσφέρει 150 ίππους με συνδυασμό υβριδικής τεχνολογίας και κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η τιμή αναμένεται να ξεκινά από περίπου 20.000 ευρώ.

Παράλληλα, θα κάνει την εμφάνισή του το ηλεκτρικό Evader, ένα μοντέλο βασισμένο στo Renault Twingo, με κόμπακτ διαστάσεις (περίπου 3,8 μέτρα), εμφάνιση mini crossover και χαμηλό κόστος απόκτησης.

Η αυτονομία του υπολογίζεται κοντά στα 250 χιλιόμετρα με βάση τον κύκλο WLTP και η τιμή θα ξεκινά από περίπου 18.000 ευρώ. Η επίσημη παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2026.

Στη γκάμα των υπαρχόντων μοντέλων, τα Duster και Bigster θα αποκτήσουν νέες εκδόσεις με υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον 1.2 τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα με βενζίνη-υγραέριο και έναν ηλεκτροκινητήρα 31 ίππων στον πίσω άξονα, προσφέροντας συνολικά 150 ίππους και τετρακίνηση.

Το ανανεωμένο Sandero θα λανσαριστεί στις αρχές του 2026, τόσο στην έκδοση Streetway όσο και στην πιο crossover εκδοχή Stepway. Θα φέρει νέα φωτιστική υπογραφή σε σχήμα αναστραμμένου «Τ», τροποποιημένη μάσκα και αναβαθμισμένο εσωτερικό με πιο εργονομικό τιμόνι και οθόνη 10 ιντσών (στις ανώτερες εκδόσεις).

Οι κινητήρες θα έχουν ελαφρώς αυξημένη ισχύ: ο βενζινοκινητήρας ανεβαίνει στους 100 ίππους, το bi-fuel στους 120 ίππους, ενώ στην έκδοση Stepway θα προστεθεί full hybrid με 155 ίππους.

Τέλος, το Jogger θα ακολουθήσει την ίδια στρατηγική αναβάθμισης, με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά, υιοθετώντας ό,τι νέο φέρνει και το Sandero. Το νέο full hybrid σύστημα των 155 ίππων θα αντικαταστήσει το προηγούμενο των 140, ενώ το σύστημα υγραερίου αναβαθμίζεται στα 48,8 λίτρα (από 40), αυξάνοντας την αυτονομία.

Η στρατηγική της Dacia για το 2026 δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να ενισχύσει την παρουσία της με προσιτά και ευέλικτα μοντέλα, προσανατολισμένα στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, τόσο στην πόλη όσο και πέρα από αυτήν.

Exit mobile version