Εικόνες με ετικέτα "sport-utility-vehicle"

Ένα σχόλιο

  1. Ωραίο άρθρο κ προβληματισμοί ! Έτσι είναι , κ εμείς μαζί σας, έχουμε τις ίδιες απορίες κ αμφιβολίες. Οπότε κάποια αλήθεια υπάρχει σε όλο αυτό, αλλιώς δεν θ αναρωτιόμασταν οι περισσότεροι.

    1. Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για το σχόλιο!
      Φυσικά και πρόκειται για δοκιμή με ελεύθερη κρίση όπως όλες στο caroto.gr. Μπορείτε να δείτε προσεκτικά την επικριτική γραμμή όσων αφορά το σχεδιασμό (δεν ενθουσιάζει), τα σκληρά πλαστικά στις βασικές εκδόσεις και τον σχετικά μικρό χώρο αποσκευών (375 λίτρα). Δεν θα τα βρείτε αυτά σε advertorial.
      Και πάλι αν σας φάνηκε ιδιαίτερα θετικό το κείμενο ως προς το Vitara είναι γιατί σε σχέση πάντα με την τιμή αγοράς του είναι ένα πλήρες SUV που πράγματι σε προσωπικό επίπεδο μας άρεσε και μας κάλυψε απολύτως. Δε νομίζω οτι υπάρχουν πολλά υβριδικά SUV 4×4 σε αυτή την τιμή, και μάλιστα με ιαπωνικές καταβολές.
      Με εκτίμηση,
      Νίκος Βαϊλακάκης

      1. Αγαπητέ Νικο, επειδή έχω κάνει τεστ το συγκεκριμένο και σαν καθημερινός χρήστης (που αποκλείεται να μην τα παρατήρησες) σημείωσα: ενοχλητικός λεβιές ταχυτήτων σε αίσθηση κουμποματος, πίσω καθίσματα επιβατών με μηδέν υποστήριξη πλαϊνή. Σύστημα media αργό και μη λειτουργικό ειδικά στην διαχείριση της φωνής. Ποιότητα πόρτας οριακά αποδεκτή. Πέρα από αυτά θα συμφωνήσω ότι για τα χρήματα του, παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο χωρίς αυτό όμως να σημαίνει και ποιοτικότερο. Αυτό που με ενόχλησε και έκανα το σχόλιο είναι ότι διαβάζοντας το άρθρο σου και εάν ΔΕΝ είχα κάνει τεστ το αμάξι θα είχα την εντύπωση ότι βρήκαμε την Χρυσή κότα. Φιλικά και με όλη την καλή διάθεση

        1. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τον υγιή διάλογο με κάποιον που πράγματι γνωρίζει το αντικείμενο και εννοείται πως βλέπω το θετικό πρόσημο σε όλο αυτό. Ο λεβιές ειλικρινά δε με ενόχλησε και ενδεχομένως να οδήγησες κάποιο ταλαιπωρημένο Vitara (εμάς είχε γράψει ελάχιστα χλμ.), ενώ και στα SX4-Ignis, Swift ο επιλογέας έχει αίσθηση ακρίβειας.
          Στα πίσω καθίσματα είχα παιδικά καρεκλάκια όλη την εβδομάδα και δεν έδειξαν να μετακινούνται στις στροφές (κάτι που έχει συμβεί με γαλλικό μοντέλο), ενώ για το infotainment δεν θα διαφωνήσω παρόλο που δεν έχω βγάλει άκρη με κοτζαμ I.D4 των 45.000€, εδώ θα έβγαζα;
          Τέλος για το εσωτερικό της πόρτας δεν είναι κάτι καινούργιο, ξέρεις τι να περιμένεις από τη Suzuki και από την κάθε μάρκα στον τομέα αυτό. Θέλεις αντοχή στο χρόνο, αξία μεταπώλησης και χαμηλή τιμή; Πας και το αγοράζεις. Άσε που με το χρόνο κατάλαβα ότι λίγοι καίγονται για τα μαλακά υλικά και τις βαριές πόρτες σε αίσθηση. Δες τι αξία μεταπώλησης έχουν τα Jazz, Jimny και Yaris 10ετίας (με τις πόρτες που ανέφερες) σε σχέση με τα ευρωπαϊκά πχ.
          Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

          1. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν σου κρύβω ότι κοιτάζω ανάμεσα σ’ kamiq, sx4 και vitara για αλλαγή οχήματος για τέλος του ετους και γι’αυτό τον λόγο τα έχω νωπά…καλό καλοκαίρι με υγεία

Back to top button