Ένα smart πάνω σε ράγες!

SMART-FORRAIL-PROJECT-1

Το Smart Forrail ίσως να είναι το μικρότερο τρένο το κόσμου μιας και κινείται πάνω σε συμπαγείς χαλύβδινους τροχούς πάνω σε ράγες!

Μπορεί να ακούγεται σαν πρωταπριλιάτικο αστείο αλλά αυτό το Smart έχει συμπαγείς χαλύβδινους τροχούς δίχως λάστιχα και κατάλληλα διαμορφωμένος για να κινείται πάνω σε ράγες. Κάθε τροχός έχει διάμετρο 20 ίντσες και ζυγίζει 80 kg. Σχεδιάστηκαν από την βρετανική Interfleet που συνήθως κατασκευάζει τροχούς για μηχανοκίνητα βαγόνια που ζυγίζουν 70 τόνους και κινούνται από ντίζελ κινητήρες 16 lt.

  • smart-forrail-project-9

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • smart-forrail-project-94

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • smart-forrail-project-2

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • smart-forrail-project-5

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

  • Smart ForRail at the Bluebell Railway, Sussex, 22 June 2015Mercedes-Benz Smart Car. TrainPhoto: James Lipman / jameslipman.com

Εδώ βλέπετε το «σμαρτάκι» που δεν ξεπερνά τον ένα τόνο, με τον 1.000άρη κινητήρα του και δίχως τιμόνι αφού οι μπροστινοί τροχοί στρίβουν ελεύθερα ανάλογα με τη διεύθυνση που έχουν οι ράγες. Το one-off αυτοκίνητο δοκιμάστηκε σε μία διαδρομή 16 km -κοντά στο Sussex- των ιδιωτικών σιδηροδρόμων Bluebell Railway, με τρείς επιβάτες τη φορά και έναν μηχανοδηγό(!), ενώ ολοκλήρωσε το όλο πρόγραμμα 6 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα ή απρόοπτο. Φυσικά πρόκειται για ένα promotion στόρι που πήρε σχεδόν 6 μήνες για να ολοκληρωθεί και το προλογίζει το παρακάτω βίντεο.

Exit mobile version