Θυμηθείτε πως τα αέρια είναι συμπιέσιμα ενώ τα υγρά ασυμπίεστα. Η οδική συμπεριφορά και ο βαθμός άνεσης του συστήματος, καθορίζεται από την πυκνότητα και την πίεση του αερίου, την ρευστότητα του υγρού και τις βαλβίδες που ελέγχουν την διέλευση του. Το σύστημα Hydractive αποτελεί εξέλιξη της υδροπνευματικής ανάρτησης που χρησιμοποιεί ακόμη και σήμερα η Citroen στην C5 ενώ πολλοί θα θυμάστε την χαρακτηριστική διαφήμιση με την Citroen Xantia που μπορούσε να κινηθεί ακόμη και με τρεις τροχούς επειδή η υδροπνευματική ανάρτηση μπορούσε να ρυθμίσει αυτόματα την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου.
SMS===> To Citroen XM και οι Hydractive αναμνήσεις…