Φέρνουμε σε αντιπαράθεση τρία από τα δημοφιλέστερα τετρακίνητα sedan, τα Alfa Romeo 159, Audi A4 & Saab 9-3, και εξηγούμε τις αρετές κάθε συστήματος…
Η τετρακίνηση με Torsen μπορεί να μειονεκτεί στο θέμα της κατανάλωσης (ως βαρύτερη και με σχετικά μικρότερο εύρος) προσδίδει πιο σπορ χαρακτηριστικά σε ένα αυτοκίνητο καθώς ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει στην διάρκεια στροφής με προοδευτικό τρόπο και λιγότερα άτσαλα από ότι συμβαίνει με τον Haldex. Ο τελευταίος όμως είναι αυτός που με σύμμαχο τα ηλεκτρονικά θεωρητικά «ξυπνά» πιο γρήγορα και τα δίνει όλα σε όποιον άξονα χρειαστεί.