Audi E-tron με 4.500 Nm ροπής!

audi-e-tron-11

Στην Φρανκφούρτη παρουσιάστηκε μία πρωτότυπη εκδοχή του Audi R8 που ονομάζεται E-tron. Είναι ηλεκτροκίνητη και συνολικά αποδίδει 313 ίππους και 4.500 Nm ροπής, όσο και αν αυτό ακούγεται απίθανο.

Το θέμα με τα ηλεκτροκίνητα είναι η προσομοίωση της λειτουργίας τους με τα αντίστοιχα συμβατικά. Μέχρι στιγμής δεν έχει τύχει να οδηγήσω τόσο ισχυρό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο παρά μόνον μερικές ηλεκτρικές και fuel cell εκδόσεις. Στα ήπια EV δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα καθώς τα πράγματα είναι πιο απλά και συνηθίζεις με τον τρόπο που ανεβάζουν και κατεβάζουν στροφές (συνήθως εφοδιάζονται με ένα μηχανισμό που ελέγχει τις στροφές). Σε ένα supercar όμως πως θα είναι τα πράγματα; Μην πάτε τόσο μακριά. Σε ένα δυνατό hatchback, ας πούμε, πως λέτε να είναι; Στις φουρκέτες πως θα παίζει κανείς με το γκάζι; Όταν πατιλικώνεις τι θα γίνεται; Θα κόβεται η ροπή αφήνοντας το γκάζι ή ο ηλεκτροκινητήρας θα γυρίζει τρελά; Οι στροφές του με τι ρυθμό θα πέφτουν; Πόσο γρήγορα θα ανεβαίνουν; Με τον παράγοντα ήχο τι γίνεται;

  • audi e-tron (1).jpg

  • audi e-tron (10).jpg

  • audi e-tron (11).jpg

  • audi e-tron (12).jpg

  • audi e-tron (13).jpg

  • audi e-tron (14).jpg

  • audi e-tron (15).jpg

  • audi e-tron (2).jpg

  • audi e-tron (3).jpg

  • audi e-tron (4).jpg

  • audi e-tron (5).jpg

  • audi e-tron (6).jpg

  • audi e-tron (7).jpg

  • audi e-tron (8).jpg

  • audi e-tron (9).jpg

Exit mobile version