Στον όμιλο VW ποτέ δεν επαναπαύονται. Αυτό τουλάχιστον μας το απέδειξαν με τους… προφητικούς TSI κινητήρες πριν από σχεδόν μία πενταετία ακολουθώντας στη συνέχεια το μοτίβο του downsizing οι περισσότεροι κατασκευαστές. Τώρα, επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση με στόχο την ευρεία παραγωγή αντίστοιχων μοντέλων πριν το 2020 και πέρα από διάφορα concept e-tron που έχουμε δει ενδιαφέρον έχει ένα νέο, το A5 Coupe Hybrid plug-in.
- Τι είναι; Ένα τυπικό στα επόμενα χρόνια plug-in υβριδικό. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας δίλιτρος TFSI απόδοσης 211 PS που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 45 PS. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο υποτιθέμενο “τούνελ μετάδοσης” και προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία για πάνω από 60 km με μέγιστη ταχύτητα 100 km/h.
- Προχωρώντας προς τον πίσω άξονα τα πράγματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα. Αντί οι μηχανικοί να χρησιμοποιήσουν την “βαριά” τετρακίνηση Quattro προτίμησαν να τοποθετήσουν στον πίσω άξονα ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 81 PS συνθέτοντας ένα σύστημα τετρακίνησης. Είναι αυτή η επόμενη εξέλιξη του Quattro; Όπως και να χει παρόμοιες ιδέες έχουμε δει ήδη, από το πρωτοπόρο Lexus RX 400h μέχρι το πιο πρόσφατο Peugeot Hybrid4 3008.