Βίντεο: Τα πάντα όλα για τον Renault Energy dCi 130!

renaut-energy-dci-130-3

Παρακολουθείστε ένα εξαιρετικό βίντεο με όμορφα γραφικά που αναλύει διάφορες τεχνολογίες γύρω από ένα διαμαντένιο κινητήρα όπως είναι ο dCi 130 της Renault…

Τεχνολογίες Μείωση CO2 (%)
Downsizing 5,5%
EGR χαμηλής πίεσης 3%
Stop & Start 3%
Μεταβλητή περιδίνηση 0,5%
Αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας 1%
Διαχείριση θερμότητας 1%
ESM (Energy Smart Management) 3%
Κλιμάκωση κιβωτίου 3%
Σύνολο 20%

Από την έναρξη ισχύος των προτύπων Euro 5 και Euro 6, τα κράτη μέλη πρέπει να αρνούνται την έγκριση τύπου, την ταξινόμηση, την πώληση ή τη θέση σε κυκλοφορία των οχημάτων που δεν τηρούν τις εν λόγω οριακές τιμές εκπομπών. Για τα οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων (κατηγορία Ν1, κλάσεις ΙΙ και ΙΙI, και κατηγορία Ν2) και τα οχήματα που έχουν σχεδιαστεί για την ικανοποίηση ειδικών κοινωνικών αναγκών προβλέπεται κάθε φορά συμπληρωματική προθεσμία διάρκειας ενός έτους. Το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής:

  • το πρότυπο Euro 5 εφαρμόζεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2009 όσον αφορά την έγκριση τύπου και θα εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου 2011 όσον αφορά την ταξινόμηση και την πώληση των νέων τύπων οχημάτων·
  • το πρότυπο Euro 6 θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 όσον αφορά την έγκριση τύπου και από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 όσον αφορά την ταξινόμηση και την πώληση των νέων τύπων οχημάτων.
Σειρά κινητήρα R9M
Χωρητικότητα (cc) 1.598
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 80 x 79,5
Κύλινδροι / βαλβίδες 4/16
Σχέση συμπίεσης 15.4 : 1
Μέγιστη ισχύς 96 kW (130 hp) at 4,000 rpm
Μέγιστη ροπή 320 Nm at 1,750 rpm
Σύστημα ψεκασμού Common rail
Προδιαγραφές Euro 5
Κιβώτιο 6-spd manual (ND4)
Μοντέλα New Mégane family

Μετά από αρκετά email που έχω λάβει με αφορμή άρθρο προ διετίας ίσως να έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως είμαι πολέμιος παρά υπέρμαχος της πετρελαιοκίνησης (τουλάχιστον σε ότι αφορά στο λεκανοπέδιο της Αττικής). Να ξεκαθαρίσω πως δεν ισχύει ούτε το ένα, μήτε το άλλο. Την τελευταία σχεδόν 20ετία ζω στην Αττική και πρωτίστως αυτό που με ενδιαφέρει είναι καλύτερες δυνατές περιβαλλοντικές συνθήκες. Με λίγα λόγια τονίζω πως τάσσομαι υπέρ της άρσης του πετρελαιοκίνητου εμπάργκο αλλά μόνο υπό συγκεκριμένες αυστηρές προϋποθέσεις (π.χ. κυκλοφορία επιβατικών ντίζελ οχημάτων τουλάχιστον Euro 5, εδικός έλεγχος φίλτρων στα ΚΤΕΟ κ.α.).

Exit mobile version