Το είχαμε δει στο Τόκιο και τώρα το ξαναβλέπουμε στη Γενεύη με μικρές αισθητικές διαφορές…
- Οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας μοιάζουν να αναζητούν την κοψιά του επόμενου Tiguan μέσα από ένα υβριδικό plug-in πρωτότυπο μοντέλο. Το Cross Coupe διαθέτει υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα (αντί του TSI που είχε το concept στο Τόκιο) που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες σε κάθε άξονα.
- Λεπτομέρειες δεν υπάρχουν αλλά εικάζεται πως πρόκειται για σειραϊκό υβριδικό σύστημα (όπως φαίνεται οι κατασκευαστές γλυκοκοιτάζουν την επιλογή της GM με τα Opel Ampera/Chevrolet Volt). Κάπως έτσι εξηγείται και η κατανάλωση των 1,8 lt/100 km με την εκπομπή CO2 να κυμαίνεται στα 46 g/km. Η απόδοση του συστήματος κυμαίνεται στους 265-302 PS που καλούνται να μετακινήσουν το απόβαρο των 1.858 kg ενώ η τελική αγγίζει τα 220 km/h.