Η εξέλιξη του σούπερ σπορ αυτοκινήτου της Porsche περνάει στην επόμενη φάση…
Η Porsche 918 Spyder κυκλοφορεί στους δρόμους: Η Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG προχωράει ένα ακόμα βήμα τις δοκιμές του σούπερ σπορ αυτοκινήτου του μέλλοντος ολοκληρώνοντας τα αρχικά πρωτότυπα. Η παραγωγή της 918 Spyder θα ξεκινήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013 όπως έχει προγραμματιστεί ενώ πριν το τέλος του 2013 οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα οχήματά. “Με την 918 Spyder επαναπροσδιορίσουμε τη διασκεδαστική οδήγηση, την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις”, δήλωσε ο Wolfgang Hatz, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Porsche AG.
“Αποτελούν, συνεπώς, ένα κρίσιμο τμήμα αυτού του οχήματος, στο οποίο έχουμε επενδύσει όλη μας την τεχνογνωσία και τις δυνατότητες καινοτομίας που έχουμε”, συμπλήρωσε ο Wolfgang Hatz. Αυτές οι στρατηγικές λειτουργίας και η εξέλιξη του λογισμικού που τις συνοδεύει αποτελούν ένα από τα βασικά δυνατά σημεία της Porsche. Τόσο οι πρώτες, όσο και το δεύτερο, επηρεάζουν καθοριστικά τη διασκέδαση της οδήγησης που θα προσφέρει η 918 Spyder και καθιστούν δυνατό ένα συνδυασμό ελάχιστης κατανάλωσης καυσίμου και μέγιστων επιδόσεων. Τα πρώτα αποτελέσματα των δοκιμών οδήγησης ανταποκρίνονται πλήρως στις υψηλές προσδοκίες που έχουν τεθεί για την 918 Spyder.
Τεχνικά χαρακτηριστικά της Porsche 918 Spyder*
Αμάξωμα: Διθέσιο Spyder, πλαστικό μονοκόκ πλαίσιο ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και συνδεδεμένο με φορέα CFRP, οροφή Targa δύο τμημάτων, σταθερό σύστημα προστασίας από ανατροπή.
Σύστημα κίνησης: Παράλληλο πλήρες υβριδικό σύστημα, κινητήρας V8 4,6 λίτρων στο κέντρο με σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, υβριδική μονάδα με ηλεκτροκινητήρα και αποζεύκτη, ηλεκτροκινητήρας με αποζεύκτη και σαζμάν στον μπροστινό άξονα, ανάκτηση ενέργειας ηλεκτρικού συστήματος, τέσσερα κυκλώματα ψύξης για τους κινητήρες, το σύστημα μετάδοσης και την μπαταρία, διαχείριση θερμότητας.
Ισχύς κινητήρα: > 570 hp (κινητήρας V8)
~ 90 kW (υβριδική μονάδα στον πίσω άξονα)
~ 80 kW (ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα)
> 770 hp (συνολικά)
Ανάρτηση: Μπροστινός άξονας με διπλά ψαλίδια, προαιρετική ηλεκτροπνευματική ανάρτηση στον μπροστινό άξονα, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, πίσω άξονας με πολλαπλούς συνδέσμους και προσαρμοζόμενο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης για ανεξάρτητη διεύθυνση των πίσω τροχών.
Σύστημα φρένων: Υψηλής απόδοσης υβριδικό σύστημα φρένων με προσαρμοζόμενη ανάκτηση ενέργειας, κεραμικούς δίσκους (PCCB).
Παροχή ενέργειας: Μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 6,8 kW, μέγιστης ισχύος 202 kW και σύστημα φόρτισης με δυνατότητα σύνδεσης σε παροχή ρεύματος.
Επιδόσεις: Τελική ταχύτητα > 325 χλμ./ώρα
Με αποκλειστικά ηλεκτρ. λειτουργία > 150 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση: 0 – 100 χλμ./ώρα < 3,0 δευτ.
Κατανάλωση
(NEDC): Συνολική ~ 3,0 λ/100 χλμ.
Εκπομπές CΟ2: Συνολικές ~ 70 γρ./χλμ.
Αυτονομία: Με αποκλειστικά ηλεκτρ. λειτουργία > 25 km
