H νέα γενιά S-Class θα είναι στην κυριολεξία φορτωμένη με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων ανάγοντας την ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει μία υπερπολυτελής λιμουζίνα σε άλλο επίπεδο…
Όπως από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό εξελίσσονται διάφορα συστήματα βελτίωσης της απόδοσης των κινητήρων έτσι και από τα υπερπολυτελή μοντέλα μεταφέρονται αργότερα διάφορα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα συγκαταλέγεται η S-Class όπως αυτή του 1959 που εισήγαγε τον κλωβό ασφαλείας, του 1961 με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, του 1978 με σύστημα ABS, του 1981 με αερόσακο οδηγού και το 1995 με σύστημα δυναμικής ευστάθειας.
Ο πιο καινοτόμος σένσορας είναι μία stereo κάμερα πίσω από τον καθρέπτη οπισθοπορείας που αναπαράγει είδωλα αντικειμένων σε απόσταση έως 50 m εμπρός από το αυτοκίνητο σε γωνία 45 μοιρών και σε τρισδιάστατο είδωλο. Η εξέλιξη του συστήματος Intelligent Drive έγινε στο κέντρο της Mercedes-Benz όπου υπάρχει ένας από τους πιο προηγμένους και μεγαλύτερους προσομοιωτές στον κόσμο.
Στη νέα S-Class δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει κάθε φορά το πρόγραμμα ανάρτησης μιας και θα υπάρχει το σύστημα Magic Ride Control το οποίο με μία κάμερα (παλαιότερα υπήρχε σκέψη για ακτίνα λέιζερ η οποία κόπηκε λόγω κόστους) θα σκανάρει το δρόμο και την επιφάνειά του και στη συνέχεια θα εκτελεί ταχύτατα τις καλύτερες δυνατές επιλογές ρυθμίσεων.
Η γκάμα των κινητήρων της νέας S-Class θα περιλαμβάνει υβριδική υποβοήθηση με τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 42, 62 και 110 ίππων ενώ οι θερμικοί V6 κινητήρες θα αναβαθμιστούν ριζικά (μέχρι το 2017 οπότε και θα παρουσιαστεί η νέα πιο αποδοτική γενιά εξακύλινδρων σε σειρά). Όσο για την έκδοση AMG, αυτή θα είναι η S65 AMG με V12 κινητήρα με δύο turbo και 600 PS.
Οι επιπλέον δύο πίσω επιβάτες θα κάθονται με φορά αντίθετη ως προς την κίνηση, ενώ όταν δεν θα χρειάζονται τα καθίσματά τους θα διπλώνουν (όπως στα ταξί του Λονδίνου) προκειμένου να προκύψει ένα κυριολεκτικά τεράστιο εσωτερικό. Ανάμεσα σε αυτό το θηρίο των 6,5 μέτρων και την κλασική επιμηκυμένη θα υπάρχει και μια ενδιάμεση έκδοση, στα μέτρα της Rolls Royce Ghost.