Τον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί στο κοινό η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας 911 Turbo & Turbo S η οποία έχει προγραμματισθεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης…
Η Porsche προχώρησε στην πλήρη αποκάλυψη της νέας 911 Turbo η οποία είναι μακρύτερη κατά 40 mm (4490 mm συνολικά) και φαρδύτερη κατά 28 mm (1878), σε σχέση με την Carrera 4. Το μεταξόνιο υπολείπεται κατά 100 mm (2450 mm) σε αντίθεση με τα αυξημένα μετατρόχια ενώ και οι δύο εκδόσεις της 911 Τurbo εξοπλίζονται με 20άρες ζάντες. Συγκεκριμένα, η 911 Turbo χρειάζεται 3,2 sec για τα 0-100 km/h με την Turbo S να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 3,1 sec. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 km/h ενώ σημειώστε πως υπάρχει ενεργή πίσω αεροτομή τριών σταδίων.
porsche-911-and-911-turbo-2013-1
porsche-911-and-911-turbo-2013-11
porsche-911-and-911-turbo-2013-12
porsche-911-and-911-turbo-2013-2
porsche-911-and-911-turbo-2013-3
porsche-911-and-911-turbo-2013-4
porsche-911-and-911-turbo-2013-6
porsche-911-and-911-turbo-2013-7
porsche-911-and-911-turbo-2013-8
porsche-911-and-911-turbo-2013-9
To σύστημα τετρακίνησης PTM έχει αναβαθμιστεί με ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη όπου είναι υδρόψυκτος ώστε το σύστημα να λειτουργεί αποτελεσματικά κάτω από σκληρή χρήση π.χ. σε πίστα ή σε ανάβαση. Ιδιαίτερης μνείας χρίζει το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης όπου στους πίσω τροχούς υπάρχουν δύο ηλεκτρομηχανικοί ενεργοποιητές (ένας σε κάθε πίσω τροχό). Η γωνία διεύθυνσης των πίσω τροχών έχει εύρος 2,8 μοίρες από την ευθεία και ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τέλος, να πούμε πως στη γερμανική αγορά η 911 Turbo κοστίζει 162.055€ ενώ η 911 Turbo S 192.256€. Φυσικά, αυτά για όποιον διαθέτει το ανάλογο πορτοφόλι και δεν συμμετέχει στο γερμανικό εμπάργκο…