Peugeot, το νέο 308!

peugeot 308 2014 new photos (23)

Στην δημοσιότητα έδωσε η γαλλική εταιρία τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία για το νέο της εκπρόσωπο στην μικρομεσαία κατηγορία…

Τo νέο 308 θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, και στις αγορές θα λανσαριστεί τέλη του έτους. Σχεδιαστικά, το αμάξωμα δείχνει κομψό και σύγχρονο αλλά δίχως να προκαλεί κάποια έκπληξη από την στιγμή που ήταν ήδη γνωστό πως η φόρμουλα θα βασιζόταν στο μικρότερο 208.

PSA-Bosch, το Hybrid Air σε βίντεο!

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό με το πίνακα οργάνων να βρίσκεται πάνω από την στεφάνη του τιμονιού (από την θέα του οδηγού) ενώ στο ταμπλό δεσπόζει η κεντρική οθόνη αφής 9,7’’ με πολυλειτουργικό χαρακτήρα που μειώνει τον αριθμό των διακοπτών στην κονσόλα.

  • peugeot-308-2014-new-photos-35

  • peugeot-308-2014-new-photos-34

  • peugeot-308-2014-new-photos-22

  • peugeot-308-2014-new-photos-1

  • peugeot-308_2014_1000-4

  • peugeot-308_2014_1000-2

  • peugeot-308_2014_1000-1

  • peugeot-308_2014_1000-3

  • peugeot-308-2014-new-photos-3

  • peugeot-308-2014-new-photos-4

  • peugeot-308-2014-new-photos-37

  • peugeot-308-2014-new-photos-36

  • peugeot-308_2014_1000-5

  • peugeot-308_2014_1000-6

  • peugeot-308_2014_1000-7

  • peugeot-308-2014-new-photos-33

  • peugeot-308-2014-new-photos-38

  • peugeot-308-2014-new-photos-39

  • peugeot-308-2014-new-photos-2

  • peugeot-308-2014-new-photos-8

H 2η γενιά του γαλλικού hatchback βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, την EMP2, η οποία εξασφαλίζει λιγότερο βάρος (έως 140 kg) και πιο κόμπακτ διαστάσεις (με μήκος 4,25 m, ύψος 1,46 m) είναι λίγο κοντύτερο και χαμηλότερο. Ενδεικτικό των χώρων είναι το κορυφαίο -για μικρομεσαίο μοντέλο- πορτμπαγκάζ με 470 lt (με τον κρυφό υποδαπέδιο χώρο) ενώ σημειώστε πως τα LED ημέρας είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

Για την ώρα δεν γίνεται λόγος για τους κινητήρες παρά μόνο ότι θα υπάρχει έκδοση με εκπομπή CO2 στα 85 g/km αλλά εύκολα μπορεί αν εικάσει κανείς πως τα μηχανικά σύνολα θα προέρχονται από το 208 και το απερχόμενο 308.

Euro 6, ώρα για ντέρμπι!

Exit mobile version