Για εκκολαπτόμενους αλλά και μυημένους αγωνιζόμενους το Clio Cup Race επανέρχεται αποτελώντας μία από τις ιδανικότερες επιλογές…
Για παράδειγμα, η νέα πίσω αεροδυναμική πτέρυγα παράγει 40 kg κάθετου φορτίου σε ταχύτητα 193 km/h ενώ η εισαγωγή στην οροφή βελτιώνει τον εξαερισμό για τον οδηγό (προφανώς δεν υπάρχει κλιματισμός). Για πρώτη φορά σε ένα Clio Cup το roll cage δεν είναι βιδωτό αλλά συγκολλημένο για να προσφέρει καλύτερη δυσκαμψία και κράτημα στις στροφές.
Η γεωμετρία της ανάρτησης αλλάζει πολύ εύκολα ενώ τα αμορτισέρ είναι μεταβλητής ρύθμισης ανάλογα με την πίστα. Τα φρένα είναι της AP Racing με 4-πίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 320 mm εμπρός και 260 mm πίσω. Με την υπογραφή της Cosworth Electronics, στο ταμπλό υπάρχει έγχρωμη ψηφιακή οθόνη με διάγνωση σε πραγματικό χρόνο για διάφορες πληροφορίες (χρόνους, διαγράμμιση, επιτάχυνση κ.λπ.) ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι διαθέτει 7 διακόπτες για διάφορες λειτουργίες (υαλοκαθαριστήρες, φώτα κ.λπ.). Το νέο Renault Clio Cup κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Alpine της εταιρίας στην Dieppe και συστήνεται ανεπιφύλακτα για κάθε αγωνιζόμενο.