NEA

Renault , περισσότερα για το νέο Clio R.S. EDC!

Renault-Clio_RS_200_2013_1000 (10)

Αν και μικρότερο από πλευράς κυβισμού, το νέο Clio R.S. είναι ελαφρύτερο και ταχύτερο από το δίλιτρο το οποίο θα μας αποχαιρετίσει πριν το Πάσχα…

Χάρη στο νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 lt που αποδίδει 200 PS το νέο Clio R.S. είναι ταχύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Εδώ κρύβεται μια μικρή λεπτομέρεια αφού στο ταχύτερο -κατά 0,2 sec- νέο Clio R.S. για την διαδικασία των ο «0-100» συνδράμει το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο EDC το οποίο στο πρόγραμμα Race ολοκληρώνει τις αλλαγές σε 150 msec!

Renault-Clio_RS_200_2013_1000 technical (8)Αναλυτικότερα, ο τετρακύλινδρος 16-βάλβιδος τούρμπο κινητήρας χωρητικότητας 1,6 lt είναι άμεσου ψεκασμού και αποδίδει 200 PS/6.000 rpm και 240 Nm/ 1.750-5.600 rpm. Όπως γίνεται αντιληπτό η ροπή καλύπτει σχεδόν όλο το εύρος rpm ενώ υπάρχει μεταβλητός χρονισμός σε όλες τις βαλβίδες. Σημαντική είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά περίπου 2 lt/100km -σε σχέση με το δίλιτρο ατμοσφαιρικό σύνολο των επίσης 200 ίππων της προηγούμενης γενιάς- με αποτέλεσμα η εργοστασιακή τιμή να «πέφτει» στα 6,3 lt/100 km (από 8,2) και 144 g/km CO2 (από 190). Παράλληλα, οι επιδόσεις του έχουν βελτιωθεί σημαντικά και όπως προείπαμε τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 6,7 sec, τα 0-1.000 m σε 27,1 sec ενώ η τελική φτάνει τα 230 km/h.

Δοκιμάζουμε το Renault Clio 1.5 dCi

Renault-Clio_RS_200_2013_1000 (8)Στο νέο Clio R.S. υπάρχει ένας διακόπτης με την αναγραφή Sport όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα (Normal, Sport, Race) μεταβάλλοντας ανάλογα την χαρτογράφηση του μοτέρ, της μετάδοσης, της απόκρισης του γκαζιού, της υποβοήθησης του τιμονιού και την διαχείριση του ηλεκτρονικού συστήματος βοήθειας (ESC). Οι Γάλλοι αναφέρονται σε μεγάλο βαθμό στον ήχο του κινητήρα (μέσω του R-Sound Effect, που προσομοιώνει αγωνιστικό ήχο και τον αποδίδει μέσω του ηχοσυστήματος ανάλογα με το πρόγραμμα κίνησης) καθώς και στην αεροδυναμική -με τεχνογνωσία από την F1- με τον διαχύτη και την αεροτομή να παράγουν 80% και 20% περισσότερο κάθετο φορτίο (downforce ή αρνητική άντωση).

Renault Clio R.S. 2013 – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Renault-Clio_RS_200_2013_1000 technical (9)Όπως ίσχυε και προηγουμένως, έτσι και στο Clio R.S. 200 πέρα από τη στάνταρ έκδοση Sport θα υπάρχει και μία πιο σκληροπυρηνική ως προς το set-up (με 15% πιο σφιχτή ανάρτηση και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 3 mm) η οποία θα ξεχωρίζει από τα διακριτικά Cup. Επίσης θα διαθέτει πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το Clio R.S. διαθέτει αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου (στο σώμα του βασικού κυλίνδρου περιέχεται και δεύτερο εμβολάκι με λειτουργία «stop») για βέλτιστα οδικά χαρακτηριστικά. Η εμπρός ανάρτηση έχει μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτική ράβδο, οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 320 mm (αντί 312) ενώ οι πίσω 260 mm, τα ελαστικά είναι της Goodyear (Eagle F1 Asymmetric 2, Dunlop Sport Maxx για το Cup).

Renault Captur, οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες!

Renault-Clio_RS_200_2013_1000 technical (6)Εξωτερικά το Clio R.S. ξεχωρίζει από τη διαφορετική μάσκα και τους τροποποιημένους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά του βοηθήματα, τα LED φώτα ημέρας, τα φαρδιά του φτερά και τις στάνταρ ζάντες 17 ή 18’’. Το Clio R.S. 200 EDC δεν ακολουθεί την λογική μιας μικρής βολίδας με σπαρτιάτικο εσωτερικό καθώς διαθέτει από οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, μέχρι Bluetooth και κάρτα εκκίνησης. Μάλιστα το R-Link διαθέτει και τη λειτουργία R.S. Monitor 2.0, που πρακτικά είναι ένα σύστημα τηλεμετρίας (μετρά επιτάχυνση, πλευρικά g, δείχνει τα πάντα όλα για τον κινητήρα και το κιβώτιο, κ.α.) τα δεδομένα του οποίου μπορούν να περάσουν σε USB stick για να τα αξιολογήσει ή να τα επεξεργαστεί ο οδηγός. Παράλληλα ο διάκοσμος εκτός από τα πολύ καλά μπάκετ καθίσματα διαθέτει και κόκκινα διακοσμητικά.

Δοκιμάζουμε το Renault Megane 1.2 TCe
Η τετραδιεύθυνση της Renault Laguna

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!