AutoBild, επικίνδυνα τα κινέζικα ελαστικά σε βρεγμένο οδόστρωμα!

vregmeno

Το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου έθεσε 10 κινέζικα ελαστικά απέναντι στο ContiPremiumContact 5 και η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ω. στο βρεγμένο ήταν 24 μέτρα περισσότερα!

Σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου Autobild (30/2013) παρουσιάζεται μια σύγκριση ελαστικών που παράγονται στην Κίνα απέναντι σε ένα Ευρωπαϊκό premium ελαστικό. Τα αποτελέσματα των τεστ έδειξαν ότι οι ιδιότητες κρατήματος για τα ελαστικά από την Άπω Ανατολή είναι μακράν κατώτερες από αυτές των ευρωπαϊκών ελαστικών, όπως είχαμε διαπιστώσει και από πρώτο χέρι κατά την επίσκεψή μας στο Contidrom. «Τα αποτελέσματα όλων στο βρεγμένο ήταν καταστροφικά» τόνισαν οι δοκιμαστές. Η διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος -με κανονική ταχύτητα για δρόμο υψηλής κυκλοφορίας (100χλμ./ώ.) – μεταξύ του ελαστικού της Continental που θεωρείται premium και του χειρότερου ελαστικού, της δοκιμής στο βρεγμένο, ήταν περίπου 24 μέτρα!

Το αποτέλεσμα της δοκιμής υδρολίσθησης ήταν πολύ κακό. Σε αυτήν την περίπτωση το χειρότερο μεταξύ των κινέζικων ελαστικών ξεκίνησε την υδρολίσθηση στην ταχύτητα των 66 χλμ./ώ., τη στιγμή που το καλύτερο της δοκιμής συνέχισε να παρέχει πρόσφυση με ταχύτητα πάνω από 78 χλμ./ώ. Οι εμπειρογνώμονες του Autobild δοκίμασαν ελαστικά από εξέχοντες Ευρωπαίους, Αμερικάνους, και Ασιάτες κατασκευαστές που φτιάχνονται στην Κίνα για την εγχώρια αγορά. Τα ελαστικά αυτά δεν έχουν έγκριση για πώληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διάσταση δοκιμής ήταν η 205/55 R 16, η οποία χρησιμοποιείται σε ένα μεγάλο αριθμό μικρομεσαίας και μεσαίας κατηγορίας αυτοκινήτων.

Οι δοκιμαστές συμβουλεύουν τους καταναλωτές να βεβαιώνονται ότι τα ελαστικά που αγοράζουν – χρησιμοποιούν έχουν πάρει έγκριση για χρήση στην Ευρώπη, το οποίο επιβεβαιώνεται από την ύπαρξη του δείκτη “e4” στο πλαιμό τμήμα του ελαστικού. Ο καλύτερος τρόπος, πάντα σύμφωνα με τους ειδικούς του AutoBild είναι να παραγγείλετε κατευθείαν τα ελαστικά από έναν εξειδικευμένο αντιπρόσωπο online ή από έναν τοπικό αντιπρόσωπο ο οποίος θα επιβεβαιώσει ότι τα ελαστικά έχουν πάρει έγκριση για χρήση σε ευρωπαϊκούς δρόμους. Με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής θα εξασφαλίσει ότι έχει σε κάθε περίπτωση ένα τοπικό σημείο επαφής, αν τυχόν προκύψουν προβλήματα με τα ελαστικά.

Exit mobile version