Formula 1, τι αλλάζει από τo 2014!

F1 Technical Changes 2014 (2)

Νέοι κανονισμοί και μεγάλες τεχνικές αλλαγές θα υπάρξουν από τη νέα αγωνιστική περίοδο στο πρωτάθλημα της Formula 1. Ας δούμε τις σημαντικότερες…

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει αλλά εδώ και μήνες οι ομάδες έχουν επικεντρωθεί στην επόμενη σαιζόν η οποία χαρακτηρίζεται από πολλές και μεγάλες τεχνικές αλλαγές. Χαρακτηριστικές είναι οι σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του Newey για την αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών μερών των μονοθεσίων αφού οι νέοι τούρμπο V6 κινητήρες, το μεγαλύτερο σε απόδοση ERS (έτσι θα ονομάζεται το τωρινό KERS), οι αλλαγές στην αεροδυναμική και στην μετάδοση ουσιαστικά αλλάζουν την σχεδίαση -των μονοθεσίων- και την διάταξη του συστήματος ψύξης. Φυσικά, αυτή είναι μία από τις πολλές προκλήσεις που καλούνται να επιλύσουν με αποτελεσματικό και πάνω απ’ όλα αξιόπιστο τρόπο οι μηχανικοί που στα σίγουρα όλοι θα κάνουν υπερωρίες και μερικοί δεν πήγαν καν διακοπές. Ας δούμε τις ανανεωμένες τεχνικές αλλαγές από το νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 που θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2014.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-8

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-11

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-10

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-4

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΣΑΣΙ

Συνεχώς θα βγαίνουν νέα στοιχεία και δεδομένα στην επικαιρότητα και αν απορείτε για τον ήχο των V6 μπορείτε να ακούσετε της Mercedes σε προσομοίωση στην πίστα της Μόντζα ενώ ενδεικτικό παράδειγμα είναι η σχετικά ανάλυση του V6 της Renault. Αν και όλες οι αλλαγές αποσκοπούν σε ταχύτερα μονοθέσια η χειρότερη αεροδυναμική σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος και την πιο προσεκτική -από πλευράς αξιοπιστίας των κινητήρων- οδήγηση συγκλίνουν σε ελαφρώς πιο αργούς ρυθμούς.

[upd] Σε σχέση με το 2013, η αύξηση του ορίου του βάρους από τα 642 στα 690 κιλά για αρκετούς δεν ήταν αρκετή. Και αυτό διότι το νέο υβριδικό σύστημα με τις μπαταρίες είναι πολύ βαρύτερο (περίπου 60 κιλά) οπότε περίπου 15 κιλά αφαιρούνται από το έρμα. Το 2013 το έρμα ήταν στα 50-60 κιλά ενώ φέτος έχει μειωθεί στα 35-45 κιλά με την διαφορά να την πληρώνει ο πιλότος (ο πιο βαρύς ροκανίζει περισσότερο έρμα). Αν και εδώ που τα λέμε τα περισσότερα μονοθέσια είναι πιο βαριά (ακούγεται πως αυτά της Ferrari είναι τα πιο ευτραφή) με ελάχιστες ομάδες να χρησιμοποιούν έρμα…

Σημαντική θα είναι η μείωση της κατανάλωσης θεωρείται δεδομένη, και από τη στιγμή που κάθε μονοθέσιο θα έχει στη διάθεσή του μόλις 100 lt ανά αγώνα ενώ η τηλεμετρία θα αποδειχτεί καταλυτική παράμετρος μιας και οι μηχανικοί θα μπορούν να αλλάξουν την χαρτογράφηση του V6 για βέλτιστη απόδοση σε συνδυασμό με την αυξημένη χρήση του υβριδικού συστήματος που θα βοηθήσει και στην εξοικονόμηση καυσίμου (πέρα από τις επιδόσεις). Μην ξεχνάτε πως από την Formula 1 ξεκινούν οι τεχνολογίες που αργότερα μεταφέρονται και στα αυτοκίνητα παραγωγής…

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-5

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-4

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-9

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-7

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-1

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-2

  • renault_v6_turbo_new-photos_2014-3

Exit mobile version