Το 2013 η Ferrari σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 5,4% σε μια χρονιά όπου τα ακριβά σπορ και πολυτελή αυτοκίνητα κινούνται ανοδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες…
Τέλος να πούμε πως η μείωση κατά 5,4% ήταν εσκεμμένη και οφείλεται στην μείωση των εκθέσεων των μοντέλων με σήμα το cavallino rampante, ώστε αυτά να γίνουν πιο ακριβοθώρητα. Μία κίνηση που δικαιώνει την επιλογή των Ιταλών μιας και ο τζίρος τους αυξήθηκε κατά 5% στα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ μέσω και της πώλησης 6.922 αυτοκινήτων δίχως να ξεχνάμε πως πίσω από το σήμα κρύβεται μία ολόκληρη βιομηχανία μάρκετινγκ.