Μικρή, βέβαια, σε σύγκριση με τη W12 των 6.0 λίτρων, γιατί και ο νέος, τετράλιτρος twin turbo V8 που φοράει δύσκολα θα τον χαρακτηρίσει κανείς λίγο.
Πράγματι, μέχρι τώρα οι φίλοι της εταιρίας είχαν μία και μοναδική επιλογή σε ο,τι έχει να κάνει με τον κινητήρα, που μπορεί φυσικά να κάλυπτε όλα τα γούστα, ταυτόχρονα όμως έδειχνε λίγο «μονότονη». Το νέο μηχανικό σύνολο έρχεται να δώσει μία εναλλακτική, χωρίς να στερήσει κάτι από το κύρος και τις επιδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για ένα κινητήρα που αποδίδει 500 ίππους (έναντι 617 του 6.0 W12) και 660 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF.