Λιγότερες πλατφόρμες για BMW-Mercedes

mercedes-c-class

Σε μία κίνηση περιορισμού του κόστους και του χρόνου εξέλιξης, οι δύο γερμανοί κατασκευαστές αποφάσισαν να μειώσουν τις πλατφόρμες που στηρίζουν τα μοντέλα τους.

Στην περίπτωση της BMW (που περιλαμβάνει και τη Mini) αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούνται πέντε ξεχωριστές πλατφόρμες για την κάλυψη των αναγκών της γκάμας, αριθμός που με τα νέα δεδομένα θα περιοριστεί στις δύο. Μία για τα προσθιοκίνητα μοντέλα της φίρμας και μία για τα πισωκίνητα. Μόνη εξαίρεση εδώ τα ηλεκτρικά i3 και i8 που θα ακολουθούν τη δική τους λογική.

Από την πλευρά της Mercedes, που σήμερα χρησιμοποιεί εννέα ξεχωριστές πλατφόρμες, ο στόχος είναι η μείωση αυτών στις τέσσερις. Η πρώτη θα είναι η MFA, για τα προσθιοκίνητα μοντέλα όπως η A-Class. Η δεύτερη είναι η MRA για τα πισωκίνητα sedan, από C έως και S-Class. Η τρίτη, MHA, αφορά τα μεγαλύτερα εκτός δρόμου οχήματα (ML, GL-Class) και η τέταρτη, MSA, θα χρησιμοποιείται για τα σπόρ μοντέλα (SL, SLK και πιθανά την AMG GT).

Με αυτές τις κινήσεις αμφότερες οι BMW/ Mercedes υπολογίζουν να πετύχουν σημαντικές μειώσεις στο κόστος αλλά και στο χρόνο εξέλιξης και κατασκευής των μελλοντικών τους νέων μοντέλων.

Exit mobile version