Πρόκειται για μία επιμηκυμένη εκδοχή του υβριδικού S60 (εξού και το L) που προορίζεται αποκλειστικά για την κινέζικη αγορά…
Το υβριδικό S60L που θα παρουσιαστεί στο Πεκίνο χρησιμοποιεί έναν από τους νέους turbo δίλιτρους βενζινοκινητήρες γενιάς Drive-E της Volvo, ο οποίος αποδίδει 238 ίππους και 350 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος αποδίδει 68 ίππους, ενώ οι μπαταρίες των 11,2 kWh βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και μπορούν να φορτιστούν σε οικιακό δίκτυο, μέσα σε 4,5 ώρες.
Από κει και πέρα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα με το οποίο θέλει να μετακινηθεί μέσα από τρία μπουτόν στην κεντρική κονσόλα: στο Ηybrid η μέση κατανάλωση είναι μόλις 2,0 λτ./100 χλμ. και η εκπομπή CO2 στα 50 γραμμ./χλμ., ενώ στο Pure η κίνηση είναι αποκλειστικά ηλεκτρική για μέχρι και 50 χιλιόμετρα.
Στο Power τέλος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη συνδυαστική ισχύ των 303 ίππων και την αντίστοιχη ροπή των 550 Nm για 0-100 σε μόλις 5,5 δλ., ενώ με το πάτημα του κουμπιού AWD υπάρχει κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων. Οι εμπρός τροχοί εδώ κινούνται από τον κινητήρα βενζίνης και οι πίσω από τον ηλεκτρικό.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.