Υβριδικό και με TT άποψη θα μπορούσε να είναι το επόμενο Q3 χαράσσοντας μία νέα γραμμή στην σπορ crossover γκάμα της εταιρίας…
Με το αμάξωμα να βρίσκεται 8 εκ. χαμηλότερα απ’ ότι σε ένα Audi Q3 και διάταξη 2+2 στο εσωτερικό, οι υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου 12 kWh βρίσκονται μερικά εκατοστά εμπρός από τον πίσω άξονα με κατανομή βάρους 54/46 (εμπρός/πίσω) ενώ αξιοσημείωτη λεπτομέρεια αποτελεί η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης που ξεκινά αυτόματα όταν το αυτοκίνητο βρεθεί πάνω από την επαγωγική πλάκα 3,3 kW. Τέλος, να πούμε πως η μέση θεωρητική κατανάλωση είναι στα 1,9 λτ./100 χλμ. με CO2 στα 45 γραμμ./χλμ. ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει για 50 χλμ. με την ολική να αγγίζει τα 880 χλμ.
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-1
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-10
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-11
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-12
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-13
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-14
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-15
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-16
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-2
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-3
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-4
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-5
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-6
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-7
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-8
audi-tt_offroad_concept_2014_1000-9