ΔΟΚΙΜΕΣ

Audi Q3 2.0 TFSI 170 PS [test drive]

Audi-Q3_2012_caroto-test (2)

Μπορεί να ακούγεται οξύμωρο αλλά μερικές φορές αρκεί μία καλή τιμή πώλησης για να αναδείξει το πόσο «έξυπνο» (i-Q) μπορεί να γίνει ένα premium SUV…

Τελικά υπάρχει χώρος για όλους και για όλα. Αυτό επιβεβαιώνει το Q3, το μικρότερο SUV της Audi που τοποθετείται κάτω από το Q5 τόσο από ογκομετρικά όσο και τιμολογιακά (από 32.250€). Βέβαια, το Q3 δεν είναι αυτό που ανταποκρίνεται στον ορισμό ενός κλασικού SUV αφού το δυναμικό look με την χαμηλωμένη κατάληξη της οροφής και το σπορτίφ στήσιμο συνθέτουν μία crossover επιλογή που έχει να πει κάτι παραπάνω από τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές.

Για όσους δεν το γνωρίζουν το Q3 βασίζεται στον κορμό του VW Tiguan. Με λίγα λόγια έχει μήκος κοντά στα 4,4 μέτρα, καλούς χώρους παρά το «κοφτό» πορτμπαγκάζ, μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα (μόνιμη τετρακίνηση με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex), παρόμοια διάταξη ανάρτησης κ.α.) αλλά όπως αρμόζει σε ένα Audi ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει αρκετά περισσότερα κυβικά.

Έτσι, αντί του «λίγου» 1.400άρη TSI επιλέχτηκε ως βάση ο δίλιτρος TFSI με τους 170 PS (υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση με 211 καθώς και η αξιόλογη ντίζελ με 177 PS). Με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, η λειτουργία του μοτέρ εξαιρετικά γραμμική ενώ η κατανάλωση δεν είναι απαγορευτική (περίπου στα 10 lt/100 km) τηρουμένων των αναλογιών.

Στον δρόμο το Q3 δεν κρύβει το σπορ προσανατολισμό του καθώς στις υψηλές ταχύτητες κινείται σαν βέλος ενώ την χάρη του στις στροφές θα την ζήλευαν πολλά GT της αγοράς. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή αλλά το ίδιο δεν ισχύει και για την άνεση αφού μέρος από αυτή επισκιάζεται από τη μέτρια απόσβεση λόγω του σφιχτού set-up.

Αλλά είπαμε το Q3 δεν είναι ένα συνηθισμένο SUV, έχει να δώσει το κάτι παραπάνω για όσους θέλουν να συνδυάσουν οδηγική απόλαυση είτε εντός είτε εκτός ασφάλτου. Και αν αναζητάτε κάτι πιο οικονομικό δίχως… δίλιτρες επιβαρύνσεις τότε η νέα έκδοση Q3 1.4 TFSI με κίνηση στους εμπρός τροχούς και με 150 PS δίνει λύσεις αφού ζητά 26.700 ευρώ…

Audi Q3 2.0 TFSI 170 PS  – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.984 cc
Διάμετρος x διαδρομή 82,5 x 92,8 mm
Διάταξη/κύλινδροι εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 125 kW (170 PS) / 4.300-6.200 rpm
Ροπή 280 Nm (30,6 kgm) / 1.700-4.200 rpm
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,2 sec
Τελική ταχύτητα 212 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 10,0 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 9,5 / 7,3 / 6,1 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 64 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 640 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 174 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Pirelli, 235/55 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4385x1831x1590 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1571/1575 mm
Μεταξόνιο 2603 mm
Χώρος αποσκευών 460 lt
Απόβαρο 1510 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 32.250€ (29.450€ με απόσυρση)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!