Μετατροπές CNG και με την βούλα.

Skoda Citigo CNG Greentech

Όπως ήταν αναμενόμενο επισημοποιήθηκε και επισήμως η δυνατότητα μετατροπής αυτοκινήτων ώστε να καταναλώνουν εναλλακτικά φυσικό αέριο.

Νόμιμα μπορεί να γίνεται στο εξής η μετατροπή ενός αυτοκινήτου που ήδη κυκλοφορεί ως αεριοκίνητο (δηλ. να καταναλώνει και φυσικό αέριο CNG), όπως δημοσιεύθηκε σε σχετικό ΦΕΚ στο οποίο καθορίζονται όλες οι τεχνικές προδιαγραφές, καθώς οι όροι και οι προϋποθέσεις ελέγχου. Μάλιστα, οι δεξαμενές φυσικού αερίου θα πρέπει να ελέγχονται ανά τετραετία (στο LPG είναι στην δεκαετία), καθώς και έπειτα από ατύχημα, ενώ η πλήρης αντικατάσταση τους προβλέπεται για μετά από 20 χρόνια.

Το φυσικό αέριο αποτελεί αυτή την στιγμή το φτηνότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον τρόπο εναλλακτικής κίνησης με βασικότερα μειονεκτήματα το ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος μετατροπής (σε σχέση με το υγραέριο) που κυμαίνεται πάνω από 1.500 ευρώ. Εδώ να πούμε πως αυτή την στιγμή στην Αττική υπάρχουν τρία σημεία ανεφοδιασμού (Ανθούσα, Νέα Φιλαδέλφεια, Κηφισιά) και ένα στην Θεσσαλονίκη (Πυλαία) με την προοπτική μέχρι το τέλους του έτους τα σημεία αυτά να έχουν διπλασιαστεί. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε σχετική δοκιμή με αεριοκίνητο μοντέλο.

Exit mobile version