Με turbo και υβριδικά το μέλλον της Ferrari

ferrari-engine

Έχοντας ως στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 20% έως το 2021, η Ferrari στρέφεται στη χρήση turbo για τους V8 της και υβριδικών διατάξεων για τους V12.

Οι καιροί είναι δύσκολοι για πρίγκιπες και αυτοί θα πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους αν θέλουν να συμβαδίζουν με τη σύγχρονη πραγματικότητα, που οδηγείται από τις νέες τεχνολογίες και τις νόρμες για μείωση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με δήλωση του Vittorio Dini, διευθυντή συστημάτων μετάδοσης κίνησης της Ferrari σε έγκριτο ευρωπαϊκό site “οι μέσες εκπομπές CO2 των μοντέλων μας είναι περίπου 270 γρ./χλμ. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες για να μειώνουμε τις εκπομπές κατά 3% ετησίως, που σημαίνει περίπου μία μείωση της τάξης του 20% μέχρι το 2021”.

Υπολογίζοντας ότι ήδη έχει γίνει αρκετή δουλειά, καθώς το 2007 οι μέσες εκπομπές CO2 ήταν 435 γρ./χλμ. ο στόχος αυτός δεν μοιάζει αδύνατος. Έτσι λοιπόν, για όλα τα V8 μοντέλα η λύση είναι η τοποθέτηση turbo το οποίο έχουμε ήδη αναλύσει, ενώ για τα μεγάλα, τα V12, πιο ρεαλιστική φαίνεται η χρήση υβριδικών τεχνολογιών, ο,τι ισχύει δηλαδή αυτή τη στιγμή για την California T και τη LaFerrari.

Exit mobile version