Διπλή νίκη για το μοτέρ των 360 ίππων της AMG.

Mercedes-Benz-CLA45_AMG_2014_1000_023

To δίλιτρο μοτέρ της AMG που τοποθετείται στην A45 AMG, CL45 AMG και GLA45 AMG κατάφερε να διακριθεί στην κατηγορία 1,8 έως 2,0 λίτρα.

Στην φετινή διοργάνωση για τον κινητήρα της χρονιάς, διπλή ήταν η επιτυχία για το τούρμπο 4κύλιδνρο 2λιτρο μοτέρ των 360 ίππων της AMG, που χρησιμοποιείται στις κορυφαίες εκδόσεις όλων των τετρακίνητων -από τα προσθιοκίνητα μοντέλα- εκδόσεων της Mercedes. Κι αυτό γιατί στην αντίστοιχη ψηφοφορία ανακηρύχθηκε τόσο καλύτερος νέος κινητήρας όσο και το καλύτερο σύνολο από τα 1.800 έως και τα 2.000 κ.εκ. O τετρακύλινδρος turbo είναι ο πιο δυνατός δίλιτρος και μετά την McLaren F1 αυτός με τη μεγαλύτερη ειδική ισχύ (181 ίπποι/ λίτρο), ενώ τα 450 Nm της ροπής του αποδίδονται μόλις στις 2.250 σ.α.λ.

Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Καλύτερος κινητήρας overall αναδείχτηκε για ακόμη μία φορά ο τρικύλινδρος Ecoboost, ενώ παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα για τον πιο «πράσινο», τον πιο ισχυρό και τον καλύτερο νέο κινητήρα, όπως αναδείχθηκαν από τον θεσμό «Engine of the Year 2014» (www.ukipme.com/engineoftheyear).

Exit mobile version